Prinsessene april05&desember07 Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Nå er det ikke lenge til vi gifter oss. Vi gifter oss i Danmark for vi syns det ville bli litt morro da.. hehe Så all familie og venner blir jo nødt til og reise. Vi reiser nedover 2dager før vielsen og d gjør også min svigerfar for han reiser sammen oss, og min forlover og mannen hennes.... Men mye av min familie kommer nedover fredagen, dette er familie jeg nesten aldri ser, fordi jeg bor ikke der jeg er oppvokst. Så jeg gleder meg jo veldig til og komme nedover og til og treffe de igjen også. Men forloveren min har jo all intensjoner om og henge i rompa på oss HELE tiden når vi er der. Uansett hva jeg sier vi skal så sier hun at jo d blir de med på. Når jeg prøver og si på en pen måte at vi ønsker og spise middag med familien min alene, så blir hun litt småfurt og syns liksom vi kan spise middag med henne også. Men hun er jo sammen oss HELE torsdag HELE fradag også er vielsen lørdag. Så er det bare snakk om at jeg kan få spise middag med min familie "alene" for og si d sånn.... Er det jeg som er slem mot henne??? Får liksom ikke sagt ordentlig ifra for da føler jeg med slem med en gang. Men jeg syns likosm det er litt rart hun ikke ksjønner det selv?? Også syns jeg liksom d er litt rart hun ikke vil tilbringe litt tid med mannen sin alene også likosm.... Og jeg tenker jo sånn at d er ikke så veeeldig hysterisk morsomt for min svigerfar og ha de rundt der konstant heller. Han blir jo helt alene hvis vi ikke tar han med. Og jeg har aldeles ikke noe imot min svigerfar, han er enkemann og verdens snilleste svigerfar Men hun var sååå glad for at hun slapp og drasse med seg gammle svigerforeldre rundt på ferie... Syns hun var litt småfrekk der jeg da, eller jeg som er nertagen?? Jeg blir bare sinnsyk snart ,vet liksom ikke hva mer jeg orker av maset.. Vi har lliksom MER enn nok og gjøre... Vielsen er til lørdag og jeg føler at jeg samtidig som jeg skal fikse meg og ordne opp det praktiske småtingene rundt så skal jeg drive og underholde henne og familien hennes??? Samtidig som jeg liksom da skal drite i alle andre.. Akkurat som om hun liksom har førsteretten på meg da for og si d sånn... Er ufattelig frustrerendes... Samme som hun forventer at min tilkommende og svigerfar skal underholde hennes mann og sønn i de timene vi er hos frisøren. Min mann kjenner ikke hennes mann de har aldri møttes, det har faktisk ikke jeg heller da for og si d sånn. Jeg kjenner ikke han jeg heller. Eneste jeg vet er at de er to vist forskjellige personer og høyst sannsynlig IKKE passer sammen sånn personlighetsmessig, men samma d. Men mannen følger jo han blir sånn underholdningsklovn for folk han ikke kjenner engang.... Nei dette ble rart og rotete hehe... Men måtte får ut litt frustrasjon....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå