Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har tatt p-piller i snart 5 år nå, og de har alltid fungert fint for meg. jeg har aldri merket når jeg har hatt el før, men denne måneden og forrige måned har jeg hatt alle symptomer på el. betyr det da at jeg har hatt el hver måned mens jeg har tatt p-piller uten å merke det, eller betyr det at pillen har mistet virkning og jeg har begynt å få el?

typen er ikke helt klar ennå, så hvis den har mistet virkning vil jeg helst vite om det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tviler sterkt VELDIG sterkt på at virkning plutselig sluttet. når man går på p piller skal man ikke ha eggløsning. pillene gjør så ikke det blir sluppet egg. så du kan nok ta det helt med ro tror jeg

Skrevet

forrige måned spottet jeg, noe jeg aldri gjør utenom mensen, og denne måneden hadde jeg vondt i venstre eggstokk i 3 dager og stikninger i lysken, og etter det jeg har lest høres dette ut som el..

Skrevet

Hei.jeg synes dette er veldig forvirrende.Hvorfor sier man at man ikke skal få el når man går på p-piller når d fins noen som har blitt gravide på piller? Noen har tatt pillene hver dag og så likevel blitt gravid.Dette skjønner jeg ikke! Men ta d helt med ro,d er ikke så ofte d skjer!

Skrevet

det er tydeligvis noen som får el likevel.. men pillen har alltid virket for meg og jeg har aldri blitt gravid mens jeg har tatt den. men jeg vet ikke om jeg alltid har hatt el mens jeg har tatt den eller om jeg plutselig har begynt å få el nå..:/

Skrevet

Mvjnz, Var det ikke du som hadde rota litt med pillene en periode? (beklager hvis jeg husker helt feil nå, altså!) I så fall så kan jo det være forklaring på en eggløsning eller eggløsningssmerter (det trenger ikke være en eggløsning selv om man kjenner stikninger). Men kan det ikke også være at du nå har blitt mer bevisst på hva som skjer i kroppen din, hvis du begynner å bli babysjuk, slik at du kjenner ting som du bare ikke har lagt merke til tidligere?

Jeg gikk på p-piller i 10 år, og jeg oppdaget MASSE symptomer så snart jeg sluttet på pillen. Uten at jeg var gravid.. hehe. Den måneden jeg hadde minst symptomer, var den måneden jeg hadde blitt gravid. Jeg kjenner i alle fall mye bedre etter på ting og tang som skjer nå, enn når jeg gikk på pillen og ante fred og ingen fare! :)

Skrevet

nope, det var ikke jeg som rotet med dem:) jeg har tatt pillen med religiøs nøyaktighet.. (hvis man kan si det da).

det kan godt hende jeg kjenner det nå fordi jeg er babysjuk, men jeg tok en pause fra pillene for et par år siden for å prøve med eksen min, og da merket jeg ingenting til el, utenom el-slim. så jeg vet ikke helt hva som skjer.

Skrevet

Beklager, da husket jeg litt skeivt. Jeg har litt teflonhjerne når det gjelder nick.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...