Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest litt om hvordan utfloden eller sekretet kan være under syklusen og ved EL osv. Men noen som vet hvordan den kan bli hvis man har blitt gravid, om det er noe spesielt med den da? Jeg har nesten ingen utflod nå, den er nærmest vannaktig.

Regner med å få mensen i løpet av en 3 dagers tid. Er nesten helt sikker på at vi var 2-3 dager for sent ute til å råke EL. Men har hatt masse plager med magesmerter og luft, og litt vond rygg i over en uke. Men det er nok helst bare noe som går nå. Nå venter jeg bare på mensen. Ikke ofte jeg håper den kan komme fort, slik at jeg kan få prøvd på`n igjen neste måned, og forhåpentligvis få det til rundt EL da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Det er vanlig med økt mengde utflod når man er gravid, men jeg har også hørt om noen som får mindre. På fertilityfriend står dette: "Observing your cervical fluid after ovulation will not provide any clues about whether or not you could be pregnant. Whether or not you are pregnant, cervical fluid tends to exhibit non-fertile characteristics in the two weeks after ovulation."

Masse lykke til. Håper dere traff EL og at du er gravid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...