Gå til innhold

Dere i uke 27

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan har dere det og hvordan er svangerskapet for tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går inn i uke 27 i morgen. Svangerskapet forløper i det store og hele veldig greit. Jeg har litt bekkensmerter når jeg står eller sitter for lenge og plages en del av halsbrann, men ellers har jeg det veldig fint.

Merker at jeg blir fortere sliten enn før og jeg jobber ikke fulle dager.

Babyen sparker og er nokså livlig, særlig om kveldene. Det er verken vondt eller ubehagelig at hun sparker, bare koselig å kjenne at hun rører på seg der inne.

Har begynt å tenke litt på fødsel av og til, men ikke så mye. Føler fortsatt at det er en stund til....

Skrevet

Jeg er i uke 27. Har det stort sett fint:) Har litt vondt i bekkene, spesielt etter en tung dag på jobben men det går over da jeg hviler meg litt.

Jeg er litt mer trøtt og sliten en vanlig og kjenner at det er litt tungt i varmen. Jeg har ganske mye kynnare, spesielt hvis jeg har det litt travelt.

Babyen er aktiv og sparker mye.

Skrevet

jeg er også i uke 27 og har det fint:) Men har dog noen plager.

*leggkramper ( er SYKT VONDT)

*Halsbrann (titralac er mine beste venn=)

*problemer med tannkjøttet

*vondt i ryggen og hoftene

Men ellers har jeg og lille gutt det bare fint:=) Virker iallefall slik på han, fordi han sparker masse:=) Har ikke merket noe til kynnere enda...

Skrevet

sånn passe.. sambo sier han er fornøyd med svangerskapet så langt fordi han hadde sett for seg en tikkende hormonbombe :D hihi..

ellers så er jeg voldsomt plaget med kynnere noe som gjør at jeg er sykemeldt for tiden. De kommer bare jeg går i vanlig tempo (jada nå er d pensjonistgangen hihi) og ved bevegelser som opp fra toaletten, sofaen, hente noe på gulvet etv.. kjedelig... håper det kommer seg..

ellers merker jeg at jeg begynner å bli tyngre, men det er bra fordi da nærmer fødselen seg mer og mer.. gleder meg så utrolig mye til det er min tur :D

Skrevet

Jeg går inn i uke 27 i morgen og kan ikke klage. :-)

Jeg har litt bekkenplager, føler meg tyngre og blir fortere sliten i bena, men uten om det har jeg det tålig bra.

Jeg har hatt normal matlyst frem og spist som jeg pleier, men nå har jeg begynt å merke at det er ei lita tulle der inne som krever at jeg får i meg litt ekstra energi. ;-) Hun er også veldig livlig og "sier" tydelig fra om at hun er der. Det er til tide ganske kraftige spark og av og til skvetter jeg til, hehe.. Men det er bare et positivt tegn. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...