Gå til innhold

Hvor kjøpe bæresjal i Oslo??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett mange fine på nettet, men vil gjerne se de i virkeligheten :) Er det noen som vet om/hvor en kan få kjøpt slike i Oslo? Tenker mest på elastisk sjal.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette lurer jeg også på!!!

Skrevet

Eg innbillar meg at eg såg ei demo-dokke på Babyshop i Lillestrøm, men eg turte ikkje gå og spørje. Det kan sjølvsagt òg berre ha vore ein kampanje.

Eg kjøpte på Foreldre-og-barn-festivalen etter demonstrasjon på VIP-Gravid-standen, men dei hadde kun internettsalg.

Kva med å troppa opp på eit bæretreff i Oslo? På www.tettinntil.com er det mykje informasjon (og eit bruktmarked for alle typar sjal og bæredingsar). I tillegg organiserer dei bæretreff der ein kan koma og prøva det dei andre har. Får sikkert låna ein unge òg om du ikkje har medbragt.... ;)

(http://www.tettinntil.com/forumet/forumdisplay.php?f=62)

Eg berre gler meg til junior kjem slik at eg kan prøva mitt mosegrønne elastiske sjal!!

Skrevet

Er jo desverre flest nettbutikker...men du kan jo faktisk bare sende tilbake da...er jo 14 dagers returrett el prøve deg på et bæretreff som hun andre her nevner! Kan forøvrig absolut anbefale elastisk sjal til nyfødt...mobywrap er jo noe av det billigste du får tak i av de og nydelig kvalitet...ca 399.

Fås bla kjøpt på www.dotedot.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...