Mild, Marcus & Mille Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Jeg har konstante muskulære smerter ved høyre ribben og har fått utskrevet pinex forte som smertestillende, men de skal kun taes om natta. Var innlagt på føden fredag/lørdag og fikk da pinex forte og nozinan til å sove på (hadde ikke fått meg noe søvn på 3 netter).. Da klarte jeg endelig å sove! Men synes det var litt ekkelt, ble jo helt borte og ute av stand til det meste. Tok en pinex i går før jeg la meg også, og nå i dag har jeg vært utrolig kvalm, kasta opp, hatt sterk hodepine og er rett og slett skikkelig slapp i hele kroppen. Fikk beskjed om at jeg ikke får ta paracet når jeg tar pinex forte, så jeg får ikke tatt det heller. Skal ta pinex forte hver kveld frem til fødsel, men synes det er bedre å gå uten søvn enn å være så mongo som jeg er nå Er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Har jo blitt spurt om jeg vil ha fødselen satt i gang også, men er litt skeptisk (lest/hørt en del skrekkhistorier). 1. Pinex forte, kvalm, kaste opp, hodepine og slapp frem til fødselen begynner av seg selv - i tillegg til at de muskulære smertene er der konstant hele dagen. 2. Gå med muskulære smerter og ikke sove om natta. En eller annen gang må jeg jo bli så utslitt at jeg bare sovner, eller hva? 3. Kontakte føden å få utskrevet noe nytt? Usj, har reist så mye frem og tilbake dit de siste 2 ukene og er såå lei. Er redd jeg bare blir nødt til å prøve noe annet smertestillende og bli innlagt igjen. Hater å være innlagt! Ish. 4. Takke ja til å bli satt i gang? Hjelp?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 vannskelig men jeg ville satset på 4 tror jeg.. det er ikke noe grusomt å bli satt igang etter hva jeg har hørt, bare mer intenst fordi riene blir kontrollert av dryppet fra første stund og ikke bygger seg gradvis opp. Om det er så sterke smerter at du må ha så kraftige medisiner og blir såpass dårlig av tablettene så ville jeg droppet å ta de.. og heller takket ja til å bli satt igang. men det er en side av saken, er mange måter å se det på da.
Mild, Marcus & Mille Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2007 takk for svar.. er sant det du sier! men er litt redd jeg da. noen flere?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Er også for nummer 4!:-) Men da hadde jeg forlangt epidural selv med liten åpning.
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Du er jo fødeklar og har nok begynt med modning allerede, så jeg ville nok valgt nr 4 enn å gå sånn som du gjør nå. Det er jo ikke snakk om at du føder prematurt....iallefall ikke med mer enn 1 uke og det er jo ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå