ramløsa- nok en gang Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Hei Fulgt litt med på bagpakking, må vel få ordnet den selv snart. Ser at hårtørrer er høyt på lista. Hadde det ikke vært bedre å få installert sånne på fødeavdelingene rundt omkring? Sånne som på hoteller, bare i rammehøyde.. Av alt medisinsk utstyr og høyteknologi som kreves på mange områder må da dette bli usannsynlig enkelt og billig- og så slipper man å drasse med seg denslags- eller få masse ubehag hvis man glemmer. Eller er det noe jeg ikke har skjønt her?
Småbarnstreff Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 To år siden jeg fødte, tror ikke jeg brukte hårføner en eneste gang etter fødselen. Det var hånddusj på hvert do på barsel, og jeg brukte den de første dagene. Og så klappet jeg "herligheten" tørr med mykt dopapir etterpå. Kommer ikke til å ta med meg hårføner nå heller jeg. Men det er kanskje noe jeg heller ikke skjønner?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Skal inn for 3. gang nå, og har ikke pakket ned hårtørrer, har ikke hatt det med noen av de andre gangene heller. Eneste jeg vil bruke en hårtørrer til er forresten å tørke det håret jeg har på hodet, bruk nedentil står jeg pent over. Foretrekker hånddusjen, som tydeligvis er fast inventar på toalettene på barsel, og mykt papir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå