Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Lurer på hvordan det går med dere som satt å maserte her i forrige uke. Har det hatt noen virkning? Nå har jeg 15 dager igjen, hodet er festet og alt er klart. Tenkte jeg skulle prøve å se om det funker:) Hvor hardt skal jeg masere, og hvor lenge skal jeg holde på???
Turid Laila Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Magen min er fortsatt like stor... så her hadde det ingen effekt, hverken å massere den puta eller punktet for livmor...
xanadu -høygravid- (24/8-07) Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Skal maseres hardt, men ikke vondt, i minst ti min pr fot! Lykke til.
Lillegullet130707 Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Legger ved to fotsonekart... http://www.ofesite.com/health/reflex/chart/ http://www.dorlingkindersley-uk.co.uk/static/cs/uk/11/features/reflexology/extract.html Jeg skjønner ikke hvorfor man skal massere på punktet for blæren... Eller har jeg misforstått helt...? Men, jeg skal nå prøve alt jeg når tiden nærmer seg, hihi....
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Det ser ut som man skal massere på utsida av foten, over hælen men under "kulen" ved ankelen. Ja hvis det er livmor og ikke blæra man skal stimulere for å sette igang fødsel da:) I know nooothing!!
Lillegullet130707 Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Innsiden av ankelen mener du vel....? Under kulen (nr 42 og 43)...?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 stemmer stemmer... hjelper vel lite å massere eggstokkene/lederne??? (nr 49) Tok bildet nærmere i øyesyn nettopp og såg at jeg hadde skrevet feil:)
mamamaren Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 Nå sitter jeg og sipper til bb-te, og trykker på livmorpunktet... jeg fant det med en gang, i hvertfall! Kjente det var ømt... Noe må da skje nå? Om ikke annet får jeg vel flere kynnere? Vet jeg er ganske moden og, så nå må det snart komme en ny sjef i huset... Vi får se! Lykke til, jenter!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 Hvilket nummer er det man skal trykke på????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå