Gjest Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Hei ! Har i ca 3 mndr slitt m kløe i underlivet. Gikk på en pensilinkur grunnet bet. i en tann efter det har jeg hatt fryktelig kløe i underlivet. Fastlegen så på å mente sopp - fikk antibiotika og vaginatorer - borte noen får dager så tilbake . Var igjen hos fastlegen hun sa at vagina var rød og irritert , men har ikke utflod fikk ny antibiotika og vaginatorer det har enda ikke gitt seg...... Beg på nye p - piller (loette) samtidig som denne kløen startet. Hva kan det være ? Børr jeg kanskje gå til gynokolog istede ? Kan det være reaksjoin på nye piller ? Eller er det normalt m kløe i underlivet når man blir eldre (er snart 37 år) Hører gjerne - Dette er seriøst ! - Så pls ingen fleiping Mvh
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 høres ut som soppinfesksjon......du får kjøpt Canesten 500mg på apoteket...prøv den før du går til legen....høres ut som om du ikke tåler disse p-pillene...! Du burde også være forsiktig med og spise sukker / godteri for da klør du enda mer. Det funker også og spise MASSE youghert og drikke syrlige drikker...:-) Men 3 mnd da gitt ..det er lenge..du burde egentlig kontaktet lege for lenge siden....! Lykketil
3b@rnsmor-30* Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 høres ut som sopp for meg... jeg hadde en sinnsyk runde med det i fjor.. kom etter en penicillinkur... og det hjalp ikke med canesten krem og vagitorer.. hade 3 sånne kurer uten hell.. fikk da resept på noen andre vagitorer fra legen og beskjed om å kjøpe en spesielle krem. kremen stod på at var mot fotsopp... men det funka som bare det!!! jeg var så ille at jeg var rød og hoven over alt i underlivet og nedover lårene...
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Løvinne ! Jeg skrev jo at jeg har vært hos legen min 2 ggr i løpet av disse 3 mndr - Tatt to antibiotikakurer samt 2 runder m stikkrpiller forskrevet av fastlegen. Jeg er derfor litt rådvill her
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Å fysjom da. Urk.... Jeg er litt usikker på om jeg skal dra til legen eller til gynekologen jeg da !? Er det sopp selvom man ikke har utflod ? jeg har nemlig ikke noe utflod bare rød og klør masse ... GGrrrr
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 oki..hehe...men høres fortsatt ut som soppinfeksjon....jeg fikk en kraftig soppinfeksjon av og gå på antibiotia for et års tid siden...først nå er jeg blitt kvitt den...kanskje du har fått Candida i kroppen....da må du igjennom en matkur for og bli kvitt den... http://www.candidaallergy.com/nor/velkommen.asp http://www.matoppskrift.no/sider/Candidasok.asp
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 Takk ! Kan legen sjekke det med candida i kroppen ? Dette er noe skit om jeg kan si det rett ut. Men er det kanskje lurer å gå til gynekologen denne gangen kontra legen ? - Jeg bare tenker at gynekologen har muligens litt mere peil på det med underlivet ? :O/
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 jeg var hos en homøopat...det var hun som fant det ut hos meg....men mulig legen kan finne det ut også ...:-) Jeg ble skanna over hele kroppen med en maskin og er heldigvis blitt kvitt det ! !
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #10 Skrevet 24. juni 2007 derfor er jeg i mot en del legemiddler pga sopp og candida...nå bruker jeg bare naturmiddler fra helsekost :-):-)
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #11 Skrevet 24. juni 2007 Jeg kan jo fortelle at når vi tar en paracet eller pinex ... så sitter disse giftstoffene i blodet / kroppen vår i 6mnd før de går ut .... !!!! Så er ikke rart vi få soppinfeksjon ....
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #12 Skrevet 24. juni 2007 Jeg er livredd homøpater desverre ( - Har nemlig dårlig erfaring med det enda de to jeg prøvde går for å være blandt de beste. Antar at min kropp ikke egner seg til homøpat behandling. Har en venninne som er kinesiolog får høre med henne , kanskje hun kan hjelpe (det er jo i samme gate som homøpati) Takk for hjelpen uansett ) - Jegleser på de linkene du gav meg nå !
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #13 Skrevet 24. juni 2007 en gynekolog kan se om du har soppinfeksjon...ved og ta bakterieprøver...det får du svar på med en gang...så bestill deg en time...er bedre det en at du skal klø..klø.klø...klø..klø..klø..klø..klø..klø...rasp..ikke noe godt...!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå