Gå til innhold

Kløe i underlivet hva er det ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Har i ca 3 mndr slitt m kløe i underlivet. Gikk på en pensilinkur grunnet bet. i en tann efter det har jeg hatt fryktelig kløe i underlivet. Fastlegen så på å mente sopp - fikk antibiotika og vaginatorer - borte noen får dager så tilbake . Var igjen hos fastlegen hun sa at vagina var rød og irritert , men har ikke utflod fikk ny antibiotika og vaginatorer det har enda ikke gitt seg...... Beg på nye p - piller (loette) samtidig som denne kløen startet. Hva kan det være ? Børr jeg kanskje gå til gynokolog istede ? Kan det være reaksjoin på nye piller ? Eller er det normalt m kløe i underlivet når man blir eldre (er snart 37 år)

Hører gjerne - Dette er seriøst ! - Så pls ingen fleiping

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som soppinfesksjon......du får kjøpt Canesten 500mg på apoteket...prøv den før du går til legen....høres ut som om du ikke tåler disse p-pillene...!

Du burde også være forsiktig med og spise sukker / godteri for da klør du enda mer. Det funker også og spise MASSE youghert og drikke syrlige drikker...:-)

Men 3 mnd da gitt ..det er lenge..du burde egentlig kontaktet lege for lenge siden....!

Lykketil

Skrevet

høres ut som sopp for meg...

jeg hadde en sinnsyk runde med det i fjor.. kom etter en penicillinkur... og det hjalp ikke med canesten krem og vagitorer.. hade 3 sånne kurer uten hell.. fikk da resept på noen andre vagitorer fra legen og beskjed om å kjøpe en spesielle krem. kremen stod på at var mot fotsopp... men det funka som bare det!!!

jeg var så ille at jeg var rød og hoven over alt i underlivet og nedover lårene...

Skrevet

Løvinne !

Jeg skrev jo at jeg har vært hos legen min 2 ggr i løpet av disse 3 mndr - Tatt to antibiotikakurer samt 2 runder m stikkrpiller forskrevet av fastlegen. Jeg er derfor litt rådvill her

Skrevet

Du kan få en tbl mot sopp hos legen

Skrevet

Å fysjom da. Urk.... Jeg er litt usikker på om jeg skal dra til legen eller til gynekologen jeg da !?

Er det sopp selvom man ikke har utflod ? jeg har nemlig ikke noe utflod bare rød og klør masse ... GGrrrr

Skrevet

Takk !

Kan legen sjekke det med candida i kroppen ? Dette er noe skit om jeg kan si det rett ut. Men er det kanskje lurer å gå til gynekologen denne gangen kontra legen ? - Jeg bare tenker at gynekologen har muligens litt mere peil på det med underlivet ?

:O/

Skrevet

jeg var hos en homøopat...det var hun som fant det ut hos meg....men mulig legen kan finne det ut også ...:-)

Jeg ble skanna over hele kroppen med en maskin og er heldigvis blitt kvitt det ! !

Skrevet

derfor er jeg i mot en del legemiddler pga sopp og candida...nå bruker jeg bare naturmiddler fra helsekost :-):-)

Skrevet

Jeg kan jo fortelle at når vi tar en paracet eller pinex ... så sitter disse giftstoffene i blodet / kroppen vår i 6mnd før de går ut .... !!!! Så er ikke rart vi få soppinfeksjon ....

Skrevet

Jeg er livredd homøpater desverre :o( - Har nemlig dårlig erfaring med det enda de to jeg prøvde går for å være blandt de beste. Antar at min kropp ikke egner seg til homøpat behandling. Har en venninne som er kinesiolog får høre med henne , kanskje hun kan hjelpe (det er jo i samme gate som homøpati)

Takk for hjelpen uansett :o) - Jegleser på de linkene du gav meg nå !

Skrevet

en gynekolog kan se om du har soppinfeksjon...ved og ta bakterieprøver...det får du svar på med en gang...så bestill deg en time...er bedre det en at du skal klø..klø.klø...klø..klø..klø..klø..klø..klø...rasp..ikke noe godt...!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...