Gå til innhold

Ammrtopper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker man kun ammetopper hele tiden man ammer? Må jo være kronlete å skal amme hvis man har en vanlig stram t-skjorte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Tror det med ammetopper er endel oppskrytt, jeg. Kan ikke tenke meg til å gå rundt med den typer topper hele ammeperioden nei :) (ja, er klar over at det fins endel ulike modeller). Da jeg fikk førstemann for 8 år siden, fantes det så og si ikke slikt, og vi klarte oss fint uten. Man lærer seg teknikker for at det skal være lettvint å amme med andre topper også (og det uten hverken uten å vise for mye hud, eller ha det ukomfortabelt). Du må bare prøve deg frem!

Skrevet

Har fått tips om vanlige topper, men med singlet under - spes lurt hvis singlet har tøyelige stropper (f.eks benetton, risøe har dette), så kan man dra opp genseren og ned singleten hvis du skjønner. Da trenger man ikke vise hele magen ute blant folk...

Skrevet

jeg kjøpte meg kjempegreie ammetopper til 149 kr på H&M her om dagen...der ut som vanlige t-shirt, og var veldig god å ha på:)

et lite tips bare:)

Skrevet

Kan også ha på singlet under genseren etterhvert som det blir litt kjøligere...funker som fjell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...