Gå til innhold

Forstår ikke.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor alle sier at deres baby er verdens søteste, skjønneste, vakreste..... når det er helt klart at jeg venter verdens vakreste baby! Jeg mener det er helt klart greit å si at de også venter en skjønn baby, men verdens vakreste venter selvfølgelig jeg!

Såh det såh......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt sagt. Med et par justeringer, kunne jeg sagt meg enig ;-)

Skrevet

He he he ja det var da utrolig dumt av dem å si...... :))))

Fysj skamme seg kan de........

 

:)

Skrevet

ja, ikke vel? de må jo forstå at det ikke stemmer nå snart vel....... akkja

Skrevet

Uff...du har nok misforstått...JEG har verdens vakreste gutt og venter selvsagt verdens vakreste jente...så begge deler er opptatt, he he;o)

Skrevet

skal si folk innbiller seg saker....... her forsøker jeg å forklare hvordan ståa er..... så skjer dette..... *sukk*

Du vet jo innerst inne hva som er rett.....ikkesant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...