Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Hvorfor alle sier at deres baby er verdens søteste, skjønneste, vakreste..... når det er helt klart at jeg venter verdens vakreste baby! Jeg mener det er helt klart greit å si at de også venter en skjønn baby, men verdens vakreste venter selvfølgelig jeg! Såh det såh......
mamamaren Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Godt sagt. Med et par justeringer, kunne jeg sagt meg enig ;-)
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 He he he ja det var da utrolig dumt av dem å si...... ))) Fysj skamme seg kan de........
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2007 ja, ikke vel? de må jo forstå at det ikke stemmer nå snart vel....... akkja
*RutIetutt* Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Uff...du har nok misforstått...JEG har verdens vakreste gutt og venter selvsagt verdens vakreste jente...så begge deler er opptatt, he he;o)
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2007 skal si folk innbiller seg saker....... her forsøker jeg å forklare hvordan ståa er..... så skjer dette..... *sukk* Du vet jo innerst inne hva som er rett.....ikkesant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå