Kanin84=) fødeklar=) Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Syns eg har fått så mange kynnere....magen min har riktignok poppa veldig dei siste ukene og eg føle eg har blitt ordentli gravid på bare få dager liksom. Kynnere kommer i hytt og pine men er ikkje vonde da....litt usikker på om det er normalt,noen som veit???? er i 27+3
alva** fødeklar Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Jepp, jeg har mye kynnere. Har hatt det fra tidlig i svangerskapet. Ikke vonde, men ubehagelige nok etterhvert. Ser at det kommer i sammenheng med stress, så nå har jeg redusert litt på arbeidsdager. For mye kynnere kan resultere i premature rier. I utgangspunktet er ikke kynnere farlig, men se om en pust i bakken kan hjelpe på. Får det også f.eks. om jeg ligger i bestemte stillinger, men straks jeg snur meg gir de seg. Prøv deg litt frem, men det viktigste - stress ned!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå