bomper`n Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 noen som har vært der med 2 åring? lyst til og dele erfaring? noen som vet om et ok overnattingssted i nærheten, gjerne campinghytter som er litt ok;) eller andre overnattingsmuligheter;) takk for svar.
Jenta25 Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Har ikke vært der med barn, men det er meget barnevennlig der med flere basseng kun for de minste. Dessuten er det mye å se for de små, for eksempel mange dyr. En annen ting som også er veldig kjekt med Sommarland er at det er mange grillplasser rundt omkring i parken,så man kan ha med seg mat og grille selv, noe som jo både er både koselig og økonomisk. Det er mange plasser å overnatte, men et greit alternativ er Beverøya, her har de hytter som er ganske greie. Viss du søker på turistinformasjon og bø på nettet, vil du nok finne mye informasjon. Viss dere velger å reise til Bø vil jeg vertfall anbefale å bestille overnatting ganske tidlig, siden Bø er en veldig populær ferieplass om sommeren.
3herligebarn Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Har hørt at det er gøyere å gå der når ungene er større og kan være med på mer. Men har ikke vært der så vet ikke.
lillemym Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Vi var i bø et par dager sist uke. Har et barn på seks og et på 2. Vi bodde på bø camping. Trivdes veldig godt der og så var det bare 500 meter å gå til bø i sommerland. Det er noen små basseng og små skiler som de minste kan ta. To barne karusseler og så klart setra. jeg hadde egentlig ventet til barnet mitt var eldre viss man ikke reiser med andre som har barn slik at man kan få lov å utfolde seg litt selv også. Andre parker som dyreparken har jo også basseng og man for mer ut for pengene der syns jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå