Gå til innhold

Hva synes dere om navnet? og noen andre som har funnet navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om navnet Sean Benjamin?

Er lov å være ærlig ;)

Jeg og kjæresten har bestemt oss for lenge siden men morro og høre andres meninger alikevel ;)

Noen andre som har funnet navn enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker begge navnene, men ville ikke hatt dobbeltnavn :)

Vi har bestemt oss for Lucas om det blir gutt, jente vet vi ikke enda ;)

Skrevet

jeg mener de hadde vært penere hver for seg i grunn, men liker begge navnene godt:)

Lucas var og fint, jeg vurderer Cay

Skrevet

ja jeg også liker de veldig bra begge to, men synes det liksom blir litt kjedelig med bare benjamin eller sean. det er så vanlig liksom :P

Skrevet

Like Benjamin veldig godt, men ikke Sean. Blir for amerikansk for mæ, passe ikke her i norge syns æ

Skrevet

Jeg liker veldig godt Sean!! Er ikke tilhenger av dobbeltnavn, så jeg ville gått for bare Sean :o)

Dette er et av de (få...) navnene som vi begge liker. Men vi har et urnorsk etternavn (med æ i), og da blir det litt cårni. Synest ikke det blir for amerikansk så lenge etternavnet står til ;o)

Skrevet

Jeg synes det er kjempefint. Gutten min heter Sean Mathias, og syntes de var nydelige sammen (sean Benjamin)

Skrevet

så bra;D Jeg synes begge navnene er veldig pene også vil jeg ha det litt spesielt ;) og tror gutten min blir den første Sean Benjamin i Norge ;)

Skrevet

synes navnet sean er knallfint, om man er fra irland eller lignende

Skrevet

Kjempekoz navn - selv vurderer vi Sean Wiggo, høres ikke det bra ut?

Skrevet

Synes navnet var fint jeg... Vi vurderer selv navnet Sean om det blir gutt. Er ikke så veldig mange som har det navnet her i landet... Vi skal bare ha ett fornavn da vi velger og bruke både mitt og min samboers etternavn (og mitt er langt og vanskelig)

Hva synes du om skrivemåten Shawn da? Jeg og min samboer er litt uenig om dette. Sambo mener Shawn blir seende ut som ett jentenavn, mens jeg synes kanskje at det ser penere ut skrevet slik..

Skrevet

Synes Benjamin er finest. Hadde jeg møtt en Sean, hadde jeg automatisk trodd han var engelsk/amerikansk eller lignende. Synes ikke det passer i Norge, men man er forskjellige. :o) Og vi liker best norske, litt trauste navn.

Skrevet

Sorry, men jeg syns det er helt forferdelig jævlig navn. Som Kevin Roger, eller Ronny Raymond , Kent Rober Kim-Glenn teller en eller annen lignende kombinasjon var for noen tiår tilbake. NEI NEI NEI! Disse barna kommer ikke til å få forsikring når de blir voksne...

Unnskyld, men noen måtte si det. Sean eller SHAWN eller hva pokker er et drittharry navn. Det beste forslaget var jo Sean Wiggo, vi får håpe det var en spøk. Hvor gamle er dere egentlig, hvor finner dere disse navnene? På Glamour???

Hilsen Alexis Samantha Chrystal, født på 80-tallet dessverre....

Skrevet

Må bare si HALLO ANONYM... Hva behager????????Hva skal ditt barn hete da???????

Navnet skjemmer ingen, selv om vi har hver vår smak....Så kjedelig om alle skulle slått seg inn på samme stilen da...

Jeg ville nok ikke valgt Sean eller Benjamin, men vi liker så forskjellig...

Skrevet

hehe alle har lov å si meningen sin, men er vel kanskje litt usakelig og begynne å nevne navnevalget opp mot alder. har jo ingen ting med saken å gjøre. at du ikke synes navnet er fint er jo greit nok det.

Bra jeg ikke er enig med deg da (du fra 80-tallet)

Skrevet

og forresten jeg synes navnet er kjempefint når det skrives Shawn også ;)

Skrevet

personlig ville jeg ikke valgt noen av de..skal man hete sean i norge,bør man i allefall ha en forbindelse til et land der navnet er utbredt,hvis ikke blir det meg en smule dumt..benjamin heter jo alle nå om dagen later det til,pluss jeg syns det er en smule kjedelig,men det er jo samk og behag da. er det det navnet dere har bestemt dere for så ikke la dere rikke av meninger her inne:o)

Skrevet

kommer nok neppe til å endre mening nei ;)

Skrevet

liker ikke sean...men benjamin er helt nydeligt:)

Skrevet

hehe morsomt at så mange har så forskjellige meninger:p men er vel det som gjør at vi har så mange forskjellige navn idag ;)

Skrevet

takk for alle innslag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...