Gjest Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Hadde sex den 15 juni, tror EL var ca 20.. Litt usikker på syklusen min.. Men regner med IKM er rundt den 4 juli. Blir det da for lenge mellom sex og EL, eller kan jeg ha et håp om å være gravid?...
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 sæd kan leve i opptil 5 dager, så det er ikke helt umulig:)
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Hei, Har samme problemet; sex 12. juni og EL sannsynligvis 18. juni.. Vet om ei som ble gravid 5 dager før EL, så du har en mulighet.. Har enda tilgode å høre om noen som har fått det til 6 dager før.. Lykke til!
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 JA! det må du også! ikm 1 eller 2 juli tror jeg.. Hva meg deg??
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Ja, veldig! De av vennene mine som har barn, sier at man ikke kan kjenne noen ting før man egentlig skal ha mensen. Så du burde ikke gå å kjenne etter, da vil du kjenne masse rart og bli skuffa når mensen kommer og negativ test. Jeg regner selv med at jeg ikke er, for da må han ha supermannceller, han er en super mann.. men vet ikke om de er udødelige akkurat. hihi.
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 Hihi Skal tenke som deg. At jeg ikke er det. så blir det heller en hyggelig supermann-overraskelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå