Gå til innhold

Alle skattpengene borte i regninger:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten alle 16.500 vi fikk igjen gikk bort i regninger.. nå lurer jeg på om jeg skal skeie helt ut idag å reise å kjøpe take away kinamat til meg og gubben. Så har vi koset oss litt med skattepengene også liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D hørtes ut som en god idè :) Penger er til for å brukes vettu, og d er kjekkest å bruke de på noe godt :) (synes jeg i allefall :)) Her og har alle pengene flydd ut igjen...Fått masse i feriepenger og igjen på skatten, men siden vi nettopp har kjøpt leilighet og masse nye møbler lå d en regning på 10000 og ventet som måtte betales...og så kjøpte vi barnevogn + div annet utstyr, d koster sitt d og...Men har fortsatt litt igjen da...så får kose oss m d som er :)

Kos dere m kinamaten da :)

Skrevet

Takk.. vi har slitt lenge med økonomien og har egentlig aldri unnet oss noe ekstra. alt gårtil nødvendige regninger. Nå for 3 uker siden fikk gubben seg fast jobb etter 3 år som ledig. så fikk vi vite at vi fikk igjen på skatten og det er herlig. deilig følelse å ha etalt unna haugen med regninger.. så nå tror jeg vi skal kose oss med middagen i efta. koster jo under 200 kr uansett,men det er 200 kr vi vanligvis ville brukt på noe helt nødvendig.

Skrevet

Jeg vil si kos dere m god samvittighet!!! Feir at dere fikk penger på skatten og at dere har betalt unna regninger!!! Feir at samboeren din har fått seg jobb og at lillebror snart kommer til dere :) Som du sier, koster jo under 200 kr og når dere har vært så heldige å få igjen penger så unn dere d :) Lurte på om vi og skulle kjøpe kinamat i dag...nam nam :) Ble litt fristet nå ja :)

Skrevet

Ååååå.. Kinamat!! nam, nam..

Synts virkelig dere skal unne dere kinamat..

har fått igjen på skatten jeg også, men ikke fåt pengene enda.. :-(

men ettersom vi har revet den gamle verandaen går alle skattepengene til ny og større veranda dette året!! *jippi*

Men siden veranda er det jeg ønsker meg mest er det bare morsomt å bruke pengene på det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...