nyu hai Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Har hatt magesmerter siden seint fredag kveld. Rundt navelen og mot høyere lyske. Skikkelig ømt i magen, klarer ikke å klemme på magen min. Får gjort både bimelim og bomelom med det er vondt. Det er vondt og gå, hoste og må jeg nyse kjennes det ut som magen vrenger seg. Har litt luftsmerter i tillegg, er stinn i magen. Har tenkt på blindtarmbetennelse men jeg har ikke feber. Har litt høy terskel for å ringe legevakta når det gjelder meg selv, men nå siste 3 timene har jeg kvalmebyger som kommer og går også. Bør jeg ringe selv om jeg ikke har feber?
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Gå nå t legen da! Hvorfor ikke bare ta avgjørelsen selv?
*Lissi* Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Ring du. Skader jo ikke ta en telefon. Godt å kunne prate med noen som har greie på slike ting! God bedring.
nyu hai Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2007 Joda, jeg kunne tatt avgjørelsen selv jeg. Men jeg har litt høy terskel for å ringe legevakta. Samtidig som det er forbaska bortkasta og kanskje bli sendt på sykehus for bagatell som går over av seg selv!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 ring. jeg har fryktelig lav terskel for og ringe. å ringte føden etter og ha kjent lite liv og de sa jeg skulle komme. på vei ut døra sparket han så jeg vurderte om jeg skulle dra inn. kunne jo ikke være noe galt når han sparket. jeg dro inn og hadde jeg ikke gjort det hadde jeg født han hjemme alene. under fødselen mistet de hjertelyden 2 ganger og holt på og ta keisernitt. så etter det så har jeg ringt for vær minste ting.. hihi. om det ikke er noe farlig får du jo bare besjed om det og slipper og engste deg mer
nyu hai Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2007 Hvis det er blindtarmen har en høy CRP da? I så fall kan dem vel bare ta en CRP test for å sjekke? Æsj, er så lei av å ligge på sofaen og blomstre også. Ut og gå er ikke gøy.
celodi Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 man behøver ikke å ha feber for å ha blindtarmbetennelse.. bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite!!!
nyu hai Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. juni 2007 Ringte og fikk time 14.20. Kommunens største klemgurulege som har vakt, og jeg som ikke orker at noe ser på magen min en gang. Tror jeg tar med meg hammeren, trykker han så slår jeg.
Salat Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 Jeg synes du skal reise på legevakten jeg! Når jeg fikk blindtarmbetennelse fikk jeg ikke feber i begynnelsen, men når jeg faktisk fikk det gikk det ganske fort. Var operert noen timer senere og det var ganske skummelt!
nyu hai Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. juni 2007 Hvor lenge gikk du med smerter? Dette startet fredag kveld. I går lå jeg stort sett på sofaen fordi jeg ikke orka gå. I dag er jeg ikke så øm, men har mere vondt nedover mot lysken. Brennende følelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå