:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 i starten så lot jeg han aldri gråte. og jeg lot han aldri gråte med god samvitighet om at han skulle få hjelp om det var noe. men nå er han 7 måneder og jeg begyner og bli mer og mer sikker på at jeg blir lurt. hvordan vet dere hva som er greit av gråting og hva som ikke er greit? føler meg totalt lost når det kommer til det punktet og barn
manonym Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Jeg hører på gråten til min 4 måneders gutt. Noe er bare oppmerksomhetssøking (feks når jeg har lagt han for kvelden;)), mens noe er når han har ondt. Men gutten min gråter så og si alltid før han skal sove, da gråter han i kanskje 5 min ca før han sovner, slik finner han roen selv.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2007 ja jeg prøvde dette i natt. la han gråte litt. for han er jo ikke redd eller hysterisk eller noe. bare kjempefornermet for at han skal sove i engen seng. men når jeg ga meg så hadde han gråtet tårer :-( og jeg fikk han jo ikke til og sove alikevel.
manonym Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Om han gråter "ordentlig" når jeg legger han så står jeg med han og feks stryker han over håret, synger god natt sang. Pleier å roe seg da. Du må nesten bare prøve deg litt frem=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå