Gå til innhold

Camillas første overnatting borte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da var Camillas første overnatting hos farmor og farfar unnagjort :-)

Hun hadde vært litt urolig i går kveld men sovnet 21:30 og sov til 07:15 :-)

Var ikke særlig interresert i flaska, så hun hadde ikke spist så mye, men om hun hadde vært skikkelig sulten så hadde hun nok ikke sovet så godt, så farmor tok det heldigvis bra selv om hun var bekymret. Men fikk i henne litt hver gang og det er jo bra :-)

Men skal si det var ei sulten lita tulle som møtte meg, pupp var veeeeeldig godt ja hehe

Var nok værre for meg å være borte fra henne enn omvendt :-)

I formiddag så har hun storkost seg hos dem og det er jo superbra!

Utrolig rart å komme hjem i natt og så ei tom vugge på soverommet! Savnet henne kjempemasse, men utrolig deilig å ha litt kjærestetid sammen også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at det gikk så greit! Tror det er verre for oss en for de ja:)

Skrevet

Så bra at alt gikk fint og at dere fikk kost dere ute. Håper vi også tør det snart, har bryllupsdag coming up, men vet faktisk ikke om vi vil la henne sove borte. Ender nok opp med at vi henter henne på vei hjem...feige mamma som setter ned foten tenker jeg hehe :-)

Skrevet

Så bra det gikk så greit. Det er nok allerværst for oss foreldre. Gruer meg litt til første gang jeg...

Vi har i dag oppdaget at Erica har blitt litt av en mamma/pappa dalt dessverre. Vi var i familieselskap, og hun var skikkelig grinete hos alle andre enn oss. Ikke kult for bestemor og tanter akkurat. Håper virkelig ikke hun blir sånn... Vet ikke helt hva vi kan gjøre annerledes. Vi er flinke til å la andre holde henne og skifte på henne osv. Men i dag var det kun mamma/pappa som kunne roe henne. Prøve å avskrive dette som en dårlig dag, men gruer meg litt til dåpen neste helg...

Skrevet

Så tøffe dere er!

Vesla har sovet borte mange ganger, men aldri uten mammaen ved sin side...

Hun begynner jo å bli grei om nettene, men skal jo ha mat minst en gang - og vi vet ikke hvor lett det blir å få henne til å sove etter å spist fra flaske. Tror vi skal øve litt etter ferien, men at vi starter med at pappaen skal legge mens jeg er ute med venninner...

Jeg begynte også å frykte at hun er i ferd med å bli mammadalt, fordi hun ikke ville være hos andre, men etter at hun fikk litt pupp gikk det jammen greit igjen. Apa fra babygymmen er bestevennen, men nå begynner morfar å bli en god nummer to - han gjør så mange rare grimaser - og hun kikker lengselsfullt bort på ham hvis han ikke tuller med henne...

Skrevet

Så tøffe dere er som klarer en hel natt uten. Vi er ikke helt der enda. Men barnevakt noen timer på kvelden er bare deilig. Men tror ikke jeg er helt klar for en natt uten enda. Har ei venninne som vil ta en hel natt med henne om noen uker. Tror nok vi skal takke ja så vi kan ha en hel kveld/natt med kjæresteri. Det er jo verdt det da.

Skrevet

Oj har alle hatt barnevakt? Nå føler meg meg som den hønemora, har ikke hatt barnevakt en eneste gang enda vi. Vi liker å skylde på kolikken men let's face it...det er oss hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...