Gå til innhold

Hvor ofte treffer barna deres besteforeldrene sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine svigerforeldre klager alltid over at de ser jentene våre så sjelden, men de treffer de en gang i uken...

Jeg synes allerede vi er for mye der. Får jo nesten aldri gjort noe annet enn å besøke besteforeldre.

Hvor ofte er dere sammen med besteforeldre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine foreldre treffer de 2-3 ganger i uka (bor ganske nærme)

Foreldrene til sambo ca 1 gang i uka.. De bor lengere unna..

Skrevet

Vi treffer moren min ca 1 gang i mnd, og pappa har jeg truffet 2 ganger siden jul(han bor et stykke unna). Svigerforeldrene er døde..

Skrevet

De treffer farmor og farfar nesten hver dag. Vi bor svært nær, i gangavstand. Ofte går de alene og andre ganger er jeg med. Farmor passer dem ofte når jeg har ærender. De har et spesiellt godt forhold til farmor.

Mormor og morfar ser vi minst en gang i uka. faren min er syk, så de trenger ofte besøk for å treffe andre. De klager aldri over for lite besøk, men er veldig takknemlige hver gang vi kommer

Hvis du synes det blir for mye, kan ikke de komme til dere da? Eller komme og hente barna slik at dere kan gjøre noe annet?

Skrevet

mine foreldre ser de flere ganger i uka, mens svigerforeldrene mine ser de ikke så ofte. svigermor kanskje 2 ganger i mnd og svigerfar og sambo kanskje 1 gang i mnd..

de tar ikke mye initiativ til det selv, og da gidder ikke vi mase med det.. de klager heller ikke...

men synes de det bir for lenge siden sist ringer de og lurer på om ikke vi kan komme en tur.

Skrevet

Mamma og stefar ser vi 3-4 ganger i året.

Pappa og hespetreet ser vi kankje en gang i året

Svigers ser vi ca 3 ganger.

De bor alle minst 5 timer unna.

Skrevet

Minst en gang i uken.

Skrevet

her i huset går svigermor ut og in ca 10 ganger per dag. så hun får sett myyyyye til dem:) min e foreldre kansje 1 gang i uken

Skrevet

Mine foreldre cirka en gang i måneden, av og til kanskje hver 6. uke. Svigerforeldrene mine noe sjeldnere, selv om alle besteforeldrene bor samme sted, 2 timer unna oss.

Skrevet

Foreldrene mine seg Serina 1-2 ganger i mnd (bor 3 timer unna). Svigerfar har aldri møtt Serina(bor ca 7 timer unna), og svigermor har sett Serina 3 ganger siden hun ble født(bor ca 9 timer unna). Selv når vi bodde ca 5 timer unna begge sett med besteforeldre, var det mine foreldre som oftest kom på besøk.

Eg sku ønske at svigermor kunne komme oftere på besøk... Men men... Serina e forresten 9mnd :o)

Skrevet

Mine foreldre treffer de ca. to ganger pr. uke, og svigermor stikker innom innimellom (bor nærme). Svigerfar er ikke så ofte. En gang i mnd kanskje.

Skrevet

Mine foreldre ser dem daglig, iallefall nesten. Mens sviger ca 2 ganger i aaret, men de bor paa et annet kontinent enn oss, eller vi enn de kanskje......

Foer bodde vi i Nord Norge, mine foreldre i midtoesten og hans paa soerlandet. Saa fremdeles mest til mine. Hans har en tendens til aa prioritere soestrene hans.... kanskje for dem er naermere, ikke vet jeg......

Skrevet

Mor: Ivertfall 3 ganger i uken. Kommer ofte, og det syns jeg er kjekt! Mini har et kjempegodt forhod til Mormoren sin=)

Svigers: Ca 1-2 ganger annen hver uke. Det er ofte vi som må besøke dem, og når di kommer her sier Svigermor at det er AAAAALT for lenge siden hun har sett han, også bor hun 200 meter nedi gata.. Kan jo komme selv også da=)

Skrevet

Svigermor treffer lilleVille her titt og ofte.. Vi bor i samme nabolaget, og endten er vi der en tur eller så er de her.. eller så henter svigermor lilleVille i bhg.

Mine foreldre har sett jenta 1 gang siden hun ble født for 2 år siden...

Skrevet

Mine foreldre ser han alt fra 1-3 ganger i uke.. Er ofte sammen med mamma når ho har fri.. (jobber 50%)

Svigers prøver vi å besøke en dag hver helg..

Skrevet

Mine foreldre treffer de hver dag, svigers 1 gang i mnd/annenhver mnd. De bor 5 timer unna

Skrevet

Om sommeren, hver eneste dag for alle 4. Om vinteren ser de mine foreldre ca 4-5 ganger i uka og min manns foreldre 1 gang. De bor langt unna, men bor hos oss noen mnd om sommeren.

Skrevet

Ofte....i allefall mamma og pappa. De bor ca fem min unna med bil, så det er veldig lettvindt for både dem og oss å stikke innom en tur. De ser han i allefall en gang i uken, og som regel oftere enn det også. Svigers bor ikke så langt unna de heller, men det er rart med det. 20 min unna med bil gjør at det blir litt skjeldnere....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...