celodi Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Hvilke piller? Hvordan fant du ut at du var gravid? Kom mensen som vanlig? Symptomer?
pøber´n & je Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Jeg ble. Gikk på Microgynon. Jeg mistet mensen, men var også kvalm og hadde ømme pupper. Men tenkte ikke over at jeg kunne være gravid. Så da tok jeg en test for å bevise for hodet mitt at jeg ikke var gravid, men der tok jeg joggu feil
fleskepupp Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Rekker opp hånda.. Gikk på Trionetta Mensen uteble etter en stund Mensen kom først som vanlig ja, tre ganger Ikke noen spesielle
celodi Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2007 hmmm.... Blødde du mindre? Er sånn i tvil jeg.. går jo på piller,ikke glemt å t en eneste.. men føler meg så rar,er konstant trøtt,små svimmel,har mens murringer både i mage og korsrygg.. Forige mensen var snedig,blødde myyyye mindre enn hva jeg bruker,og den varte kortere.. Sier til meg selv at det er psyken som spiller meg et puss da
Nurse80 Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Gikk på trionetta Mensen uteble med en gang og tok test Mensen kom ikke, bare en sporadisk bloddråpe. Veldig vondt i brystene og superkvalm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå