Junigull 08 + julispire Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 På spaadom.net kan en bli spådd om graviditet; når, hvor mange, kjønn (tror jeg) Har litt lyst å prøve, men vet ikke om jeg vil vite svaret... kan jo bli kjempe skuffet!
*tybber* Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Jeg prøvde på dinbaby, og fikk til svar at jeg ble gravid i mars! Ehhh.. Den gang ei! =P Er jo bare å prøve da! Må ta det med en klype salt bare! ;o)
Junigull 08 + julispire Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2007 kostet det noe på dinbaby? kostet 69 kr på spaadom.net. vet ikke om svaret jeg får verdt det.. men det vet en jo ikke før en prøver..
*tybber* Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Nei, koster ingen ting der. Eller det spørs hvem du spør.. Det er et eget spå/horoskop-forum der, så hvis du legger inn et innlegg der, kan det hende du blir svart! Er UTROLIG mange som spør der, så sjansen er i grunn liten.. Men er jo verdt et forsøk! ) (Kan ta lang tid før du får svar bare)
Junigull 08 + julispire Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2007 det skal jeg prøve på...! *krysser fingrene for svar*
*tybber* Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Du får oppdatere meg da! *hihi* Er jo litt spennende! Søstra mi ble spådd av samme dama, og ho fikk til svar at ho ble gravid rundt nyttår (altså 2006). Ho ble gravid i slutten av september i fjor, så det stemte jo litt da! ;o)
Junigull 08 + julispire Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2007 klarte ikke dy meg! dette var det jeg ble spådd!!! Gratulerer det ser veldig positivt ut for deg. Kortene tyder på friske og sunne barn. Det er to til flere, men minst to barn som venter deg.Kortene sier at det blir en jenteunge av de mange barna og en guttunge. Det her går så bra! Du vil ikke bli gravid før om i hvertfall 9 måneder til 12 måneder. Det er dine nøkkeltall..Lykke til videre!
*tybber* Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 Wow, så spennende! Kanskje jeg skal prøve òg? Var det det som kosta 70 kr eller noe? Hvordan var det med betaling egentlig?
Junigull 08 + julispire Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. juni 2007 kosta 69 kr. måtte sende en tekstmld til et nr, så fikk du en kode. det ble da trukket 69 kr på mobilregningen. veldig fornøyd jeg! sendte mld til sambo hvor jeg fortalte hva jeg var blitt spådd..*venter spent på svar..* Prøv!!!! jeg er veldig fornøyd! (om det skjer så er jeg suuuuper fornøyd! )
*tybber* Skrevet 24. juni 2007 #10 Skrevet 24. juni 2007 Sambo syns det bare var tull, så han syns ikke jeg skulle bruke 70 kr på det! Er i grunn enig! *haha* Får håpe de hadde rett med deg da! 9-12 mnd er jo ikke så lenge!
Junigull 08 + julispire Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. juni 2007 det er nå så.. ser de som tar 250 kr for "hele livet". var så nysgjerrig på som ville komme ut av det... penger blir brukt på mye annet tull også...
*tybber* Skrevet 24. juni 2007 #12 Skrevet 24. juni 2007 Ja, jeg vet! Har liksom så veldig trua på sånt jeg da, så gidder ihvertfall ikke bruke 250,- på det! *hihi*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå