Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Har syyyyyke magesmerter nå, men syns de er veldig konstante...har vondt hele tiden men innimellom gjør ekstra vondt, gir seg ikke selv om jeg sitter. Er kun på høyreside av magen Er dette rier????
@nne p@ l@nne Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Ja, det kan det være. Rier oppleves veldig ulikt fra person til person og i og med at du er over termin er nok ikke dette umulig. Når jeg har hatt rier har dette også vært konstante magesmerter som har toppet seg inni mellom.
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2007 takk for svar...vet du hvordan tidtakingen fungerer? Er helt svett..
OhMyGod!!! Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 oi så spennende!!!! har ikke fødet selv jeg da, men er det ikke å ta tid fra rien starter til den slutter, for så å ta tiden mellom den å den neste? men hvis den ene går over i den andre ville no jeg ringt føden jeg da:)
@nne p@ l@nne Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Hvis du har vondt hele tiden ville jeg ringt føden og spurt, ikke kanskje for å komme inn men for videre veiledning!!
Noah A*3 daga over* Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 har det i å..var inne på sykehuset for noen dager siden...var ikke så ille da..var bare modningsrier/kynnere(de sier ikke maserier/modningsrier lengre sa ho jm),er bare kynnere... men no idag har i hatt veldig vondt i magen,vært på toalettet mange ganger,å har no hatt mye mensmertelignende smerter som går over fort og kommer tilbake igjen..men gidd ikkje håpe eller ringe føden.e ca 1,5 time te føden.. ska te jm på tirsdag,så kan høre om ho evt kan sjekke....
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Det kan være rier. Jeg tror det er slik at du tar tiden fra den ene begynner til neste begynner. Lykke til - dette er spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå