Gjest Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Jeg får ikke i meg middag omtrendt mere...er liksom ikke noe særlig sulten...og det jeg har kjempelyst på har vi jo ikke...typisk...!! Så mannen min er kjempeoppgitt stakkar .... !!
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Jeg signerer denne ja! Sliter meg gjennom måltidene om dagen... Det er IKKE likt meg, siden jeg vanligvis eter om kapp med min elskede..hehe:)
Aylinah Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 UTROLIG MATLEI ja hehe Får til og med kjeft av samboern,for han har aldri sett noen spise så sakte før...Han får mark i rompa av å vente på meg under middagen hehe ) Men,det går nok over ja
2barnsmorønskerseg1til Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 signerer her jeg og! Eier ikke matlyst i det hele tatt;(
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Kroppen sier ifra at jeg må spise ellers blir jeg ordentlig dårlig, men maten smaker bare papp om dagen uansett om det er brødskiver eller middag.....
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Veldig! Jeg spiser kjempelite nå. Har dårlig samvittighet men har jo ikke noe matlyst og hvis jeg bare putter noe i meg, så blir jeg kjempekvalm og kaster ofte opp. Mamma sa i dag at man gjerne kaller den første tiden i svangeskapet smalemåneden eller noe, fordi man spiser så lite og ikke orker noe. Mange går ned i vekt den første tiden. Men du løvinne, du har jo kommet ganske langt da. Jeg trodde det skulle gå over jeg, men tydligvis ikke for alle. Min mann er også oppgitt. I går laget han hvitløksmarinert entrecote, baktepoteter, gratinerte poteter, stekte grønnsaker og sopp, asparges og brokkoli og så sitter jeg og pirker i maten og tar et par biter bare for å være høfflig. Det er ikke spesielt moro.
skjotta Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 jeg er 38 uken na, og er saaaaa matlei. jeg er ikke kvalm eller noe slikt. har bare ikke lyst pa noenting. og da blir jeg helt darlig fordi jeg er sa sulten... akkurat na har jeg ett brett med blabær muffins i ovnen......
Nusse_83 Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 Matlei jeg også, blir liksom ikke sulten. Før romla det jo i magen bare jeg tenkte på mat. Har jo den fordelen at jeg ikke har lagt på meg så fryktelig mye, men men, litt trist å ikke kunne kose seg med maten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå