Gå til innhold

Frøkna, hvordan gikk det i går?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvordan gikk det? Er litt usikker på det selv jeg altså. Jeg prøvde å skjønne HVA det var som hadde skjedd med sambo, men det kom ikke helt klart fram... Han sa han plutselig hadde sett folk med barnevogn og tenkt at han ikke var klar for å ha ansvar for noe så viktig i 16 år framover. At han vil ha barn og at han er sikker på at vi skal klare det, han har bare ikke LYST til å klare det helt ennå. Han sier: "jeg er ikke helt der ennå". Så på en måte er det litt positivt for han har ikke snakka sånn før, men jeg er ganske lei meg fordet. For når vi ble enige så spurte jeg han om dette var noe han var sikker på og ikke kom til å ombestemme seg. Da sa han at "nei, han vet jo bedre enn som så". Da jeg minnet han på dette nå så ble han kjempe lei seg og mente han var en dritt og er livredd for at jeg ikke kommer til å stole på ham igjen.

Jeg er fortsatt lei meg, men jeg orker rett og slett ikke stresse med dette nå. Jeg sa det til ham. I tillegg sa jeg at jeg SKAL slutte med pilla når jeg kommer hjem fra Tanzania (mai 2008) og da sa han at skulle kjøpe "sånn temperaturmåler" (PFC). Og i tillegg så sa jeg at dette med baby ER noe som kommer til å skje, så om han ikke villle ha barn med meg så kunne han bare stikke sin kos. Han har ikke løpt sin vei så langt så litt håp er det jo ;D

Nå skal jeg bare konse på skolen og div Afrikaturer og så håper jeg har tar til fornuften om et års tid. Ha ha, han lurte på om jeg syntes han var ufornuftig og det sa jeg! He he.

Så sånn er det hos oss. Vi er "venner" igjen. Har han ikke kommet noe lengre om et år så kommer jeg nok til å frike litt ut, men det er jo så vanskelig å si hva som skjer. Han har dessuten lovt meg å tenke på saken i ro og mak. Jeg har en liten plan om å snakke med ham om det i jula og prøve å ikke si så mye om det før da.

Skrevet

Det er jo håp da!

Alt tyder jo på at han VIL være sammen med deg, og ha barn med deg, bare ikke enda! Så det er jo positivt det!

Det er nok lurt å gå på pilla frem til etter Afrika-turen, og så fort du er hjemme, slutter du! *hihi*

Så får han ta stilling til hva dere skal gjøre etter det! :o)

Du får prøve å la temaet ligge, og heller ta det opp om en stund!

Synes du er kjempe flink jeg, og ikke minst tålmodig!!

Det skal du ha altså! :o)

Håper du får en fiiin sommer, Frøkna!!

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...