Gå til innhold

Noen med termin 27juni


tullus

Anbefalte innlegg

Jeg venter og venter....snart termin nå, men er stygt redd jeg kommer til å gå en stund over. Fødte første mann 13 dager over termin, og JM har sagt til meg at jeg må forvente å gå over denne gangen og.

 

Frustrerende!!!!! Er veeeeeeldig fødeklar nå!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, jeg har termin 27.juni. Er veldig klar for å møte den lille gutten min. Trodde noe var på gang i natt, for da fikk jeg regelmessige kynnere og litt vondt i ryggen, men den gang ei. Det ga seg på morgenkvisten, og nå er det ingen tegn til action.... Er førstegangsfødende, og syns dette er veldig overveldende. Blir litt smårar av å bare gå å vente. Lykke til til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Jeg er like spent nå som første gang. Kjenner etter om det er et ørlite tegn, men nei. Håper for din del at du slipper å gå over, for det er utrolig slitsomt. At 14 dager kan være sååååååååååååå lange....phu! Men vi får krysse fingra. Noen dager over skal jeg klare. Lykke til, til deg oxo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 27juni... og har ikke hatt en liten kynner engang så her snakker vi nok overtid... jeg begynner også å bli litt smårar.. hadde vært deilig å slippe de laaaaaaange 14dagene med overtid.. Lykketil til dere.... Håper det skjer noe snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...