Gå til innhold

JEg har funnet ut at jeg ikke skal ta dig teste mer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare tatt to stykker, ikke nå, men da jeg var gravid i mai, før SA'en.. D tok jeg to QR som var det jeg brukte sist jeg var gavid også.

Fikk svake streker, så kjøpte jeg etterhvert dig CB. Den sa så klart "gravid" fordi jeg var jo det..

MEn har tenkt mer på det etter SA'en at de vil jo alltd si "gravid" så lenge man har HCG i kroppen.. OG det har man feks ved kjemisk grav også.. Hm..

Tro jeg holder megt il QR neste gang faktisk.. Da skal jeg ikke hoppe i taken hvis det bare er svake streker...

Bare en tanke fra megi dag :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener.. det føles kanskje litt annerledes når det står GRAVID enn når det er et blått kryss på testen.. selv om det egentlig betyr det samme.

Jeg har bare brukt vanlig CB og der ble kryssene svakere og svakere i 4 uker etter MA. Det var på en måte plagsomt å teste positivt så lenge etterpå, men det var også greit å se at kryssene ble mindre og mindre tydelige. Da var jeg på vei tilbake til normalen, liksom!

Ønsker deg uansett lykke til med alle former for testing, Blomst75!!

Klem.

Skrevet

Jepp, derfor jeg foretrekker strimler også... Tar el-tester nå for å følge med på når hcg er ute av kroppen... Og får vel spandere en g-test til slutt når el-testene ikke viser noe særlig lenger. Synes av samme grunn at strimlene funker bra for el-testing også, greit å få forvarsel når de begynner å bli sterkere.

Skrevet

Jepp, enig!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...