SpiseLise Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Så en annonse der noen vil kjøpe et sånt sete som vi brukte da jenta vår var 0-8 mnd. Hadde først tenkt å spare det til neste barn, men er det ikke noe med at de ikke skal brukes etter så og så mange år?
mammmamia ** Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Et bilsete kan i teorien brukes i 6-7 år om det er optimalt lagret, men det er ikke anbefalt, da det skjer så mye på bilsetefronten... Nå vet ikke jeg hvor gammelt setet er, men jeg ville nok ikke spart på det :-)
børdi Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 aner ikke jeg. Men vi har et sete fra trollet var liten som vi har brukt til minsten,nå har han fått nytt, men kommer til å bruke det gamle i andre bilen når vi får bil nr to. Det er nå 3 år gammelt ca. Og de nye setene til ungene kommer jeg til å bruke til de ikke skal bruke sete mer nesten for de går opp til 36 og 26 kg, og det blir jammen noen år til ja.. :-) så noen år varer de nok... Og man ikke har krasjet med setet ser jeg ikke problemet jeg da. så lenge det er godkjent sete..
SpiseLise Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2007 Tackar:-) Setet er bare brukt fra september '06, men om det er så optimalt lagret, vet jeg ikke. Det står nå bare der liksom, på soverommet hennes:-) Er det halv pris av ny pris som er vanlig hvis jeg skal selge det da?
børdi Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 ja er vel det som er vanlig ja... solgte acta graco babysetet med base og tilhørende vogn for 2000 for noen mnd siden og det er ca halv pris .....
SpiseLise Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2007 Ok, da sender jeg en mail og spør om de vil ha det. Kan jo ikke spare på alt mulig heller. Spesielt ikke når man er i den situasjon at man har en mann som helst vil ha et enebarn, og derfor må bearbeides et par år;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå