Gå til innhold

Er det fortsatt noen som venter?


Ajf78

Anbefalte innlegg

Har selv termin idag men ingen tegn, tror kanskje må melde meg inn i juliklubben.Noen andre som fortsatt venter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaaa, jeg venter og venter. Har termin til onsdag (27/6). Blir gaaal av å vente snart. Er 2gangs gravid, fødte førstemann 13 dager over, og har fått beskjed av JM at jeg sikkert vil gå over denne gangen og :o(. Vil føde nå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg hadde termin igår, men her skjer det ikke stort.... Er litt redd for at jeg også må melde meg inn i juli-klubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også fortsatt. Hadde termin 20 juni. Så det er 4 dager over allerede. Det er 3 gang, mener at jeg ikke gikk over tiden de to første gangene. Så det går ikke å se noe regel i dette. For hver fødsel er forskjellige.

 

Det er nesten sånn at det går greiere disse dager enn for en uke siden. Da ventet jeg kanskje enda hardere.

 

Uansett, jenter, prøv å tenke at det la vente på seg, da kan man helle ta det som bonus hvis baby kommer litt før.

 

Ellers tips til ventetiden. Legg småplaner hver dag slik at man har noe å gjøre hver dag. Da går tiden mye fortere. Jeg har bakt. Gått på fotball kamp, sett på sykling live osv... dvs. prøver å gjøre så normale ting som mulig.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter også, hadde termin på mandag. Håper jeg slipper juliklubben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har menstermin i dag, men er 3 dager over UL... Sukk. Håper jeg "slipper å se dere" her inne så lenge, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 12.juni og fortsatt ikke skjedd noe. skal på undersøkelse på sykehus i morgen, og håper å bli lagt inn. de må vel sette det i gang denne uke, er temmelig lei.Fjelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jada her ventes det fælt! ;) 5 dager igjen til termin da så jeg skal vel egentlig ikke syte. Men gjør det likevel: kom ut lille jenta mi, mor vil hilse på deg!!!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest julimamma

Jeg venter og venter - 2 dager over termin. Hadde sterke kynnere i natt med 8-10 min mellomrom, trodde virkeli d var noe på gang, men så dabba d av etter en times tid. Skuffa, ja! (d var forøvrig etter en runde i halmen;)-får prøve i kveld igjen) Venter nr.3, fikk 3 dager etter og 2 dager før de andre gangene, tror ikke jeg er så heldig denne gangen...Det er vel fullmåne snart da jenter?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 28.6, men regner med at jeg havner i juli klubben. Ser ikke ut til at noe skjer her i gården.

Vi som har styrt på for å få alle prosjekter i hjemmet ferdig i tilfelle babyen skulle komme tidlig... Blir vel til at vi går og venter utolmodig i 2 uker... jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter og venter jeg også. Kan nok bare regne med juli klubben her og :o) Ikke en eneste anntydning til at noe er i ferd med å skje....arrrrg!

Vil se den lille jenta mi nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må slenge meg på her.....er såååååleeeeei av å vente.Begynner snart å grine.... Hadde menstermin 21. og UL termiin 26.altså i mogen, så kan egentlig ikke klage så mye. Dette er nr 2. så jeg har liksom gått rundt å trodd at jeg skulle føde før denne gangen....har venta i 14.dager alt. Lei av alt maset til utalmodige besteforeldre og tanter, onkler. Kan jo ikke klage da. De bryr seg jo :o)

 

Vi får trøste oss med det at ut kommer babyene snart!!!!! vi skal ikke gå i ni mnd til.... bare noen uker kanskje så har vi småtrollene der. Hold motet oppe damer. Det skjer snart selvom ikke akkurat på timen.

Gå små turer og sov mye. LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har virkelig respekt for at du er så tålmodig. Er 6 dager over. Men skal prøve å ta det med ro. For det kan fortsatt gå en uke minst...Er henvist til sykehuset først om 7 dager. Det kan bli veldig lange dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg venter, har termin i morgen, kjenner ikke noen tegn heller, men vet ikke om en nødvendigvis gjør det, husker ikke at jeg fikk noen forvarsler før vannet gikk da jeg fødte sist, men det er leeenge siden, 15 år siden. Jeg er iallefall kjempenysgjerrig på hva jeg får og selv om jeg vil savne magen så er jeg rimelig klar nå for å få en baby i huset : )

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...