Gjest Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Moren min og samboeren, samt en annen slektning har brukt dette for å starte vektnedgang og kostholdsomlegging. Med strålende resultater! (hun andre slektningen er kjemiker, og dette var den eneste metoden for vektnedgang hun forstod kunne virke - rent kjemisk i kroppen). Mamma har nådd det vektnivået hun vil, og driver nå og sakte normaliserer kostholdet litt igjen, og holder vekten fortsatt. Samboeren har gått ned 12 kg på 6 mnd, men skal ytterligere ned. Sunn vektnedgang med andre ord. Noen her inne som har prøver ketolysekur? Både jeg og kjæresten skal i gang )
Fraggelhysa! Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Samboeren min går på den nå. Han har også gått ned en del kilo, men han er utrolig lei av maten han spiser.
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Har han boka? Og kosttilskuddet? Er jo mange måter å variere maten på da )
Elipepsi Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Jeg går på den nå, og har rast ned 5 kilo på to uker :-) Den er helt genial, for man lurer kroppen til å tro at den sulter uten at den gjør det, og dermed går den løs på fettet. Null karbohydrater gjør at kroppen tror den holder på å sulte i hjel :-) Spiser masse jeg, og finnes faktisk ikke sulten. Trener litt i tillegg, og kiloene bare renner av. Supermorsomt :-) Lykke til, det funker. Jeg har boka, nettkurs og alle vitaminene som er anbefalt!
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Gudameg, det virker jo nesten for godt til å være sant. Har slitt med 10-12 kg for mye i noen år nå... Tenk om jeg i hvertfall kunne bli kvitt noen av de. Er fullt klar over at det er en kur altså, og at kostholdet ikke skal være sånn over laaang tid, må bare prøves skjønner jeg. Har boka, kjører en "lightversjon" med litt karb frem til jeg kjøper stix og vitamintilskuddet til uka *venter på lønn*...hehe..
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Har lyst til å prøve jeg og, men litt mye festligheter i sommer..Men til høsten skal jeg igang og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå