Gå til innhold

**Roper på LUNAJENTA!!!**

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du er borte nå, men kan jo hende du er innom BIM en tur alikevel;) Endelig entrer jeg 2.tri også!! Det er virkelig godt, håper tiden går fortere nå!

Forresten så har jeg ikke kjent noe av bekken/rygg i helga, og det lover jo bra:)

Hvordan har dere det i Horten da? Håper dere får litt fint vær, her er det bare skitværet...

Dytter opp denne, til du kommer :)

*Hurra for 2.tri* :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytte dytte...

Skrevet

Kom hjem..

Skrevet

Hallo, snuppa mi!!!

Velkommen, velkommen!

Åååå, som jeg har savnet deg og! Hehehe, måtte snike meg til dataen her nå... Har det fint her, men savner mannen og katten;) Lillegutt ser ut til å kose seg, han sparker masse om kvelden.

Men nå må jeg stikke, skriver mer senere. Håper alt er bra med deg og Lillevenn!

Stor klem:)

Skrevet

Fint dere koser dere på ferie:)

Jeg venter her til du kommer tilbake jeg;)

Lillevenn har det nok bra, antagelig.. ;) Lite vet jeg om det enda.. Men vi skal til JM på fredag, kanskje vi får høre litt hjertelyd da:o)

Du får hilse lillegutt og gi han ett lite dytt fra oss!!

Snakkes når du kommer hjem igjen:)

Skrevet

Dytter opp samtidig som jeg forteller om JMbesøket!

Verdens herligste JM, skjønner alle godord om henne nå ja:) Har bare 1,4 kg igjen til jeg er oppe på startvekt også, det er bra:)

Og så til det største; Hjerteslag!!! KJEMPEtydelig og klart, JM var nesten overrasket over hvor tydelig det var! Så herlig lyd!! M. mener det hørtes ut som ett tog, jeg syns det var en UFO;) Ikke at jeg har hørt det før, men innbiller meg at det høres sånn ut!!

150 slag i minuttet, og jeg spurte JM om det er sant at man kan vite kjønnet etter hjerteslag, og da smilte hun og ristet litt på skuldrene.. Vet ikke hvor grensa går jeg? Hva lå din på??

JM tror også jeg er litt lengre på vei, som hun som tok UL trodde!!

Blir spennende å se på UL igjen da! Jippi altså, dette er en bra dag, tross i møkkavær. Pluss at du kommer hjem også!!! Juhuuuu:)

Syns M. reiser bort men, skal nok overleve det å jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...