pug- pp nr? Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Jeg lurer på om slike billigtester, er mindre pålitelig enn feks clear blue? Om an må være flere dagen over ikm for å få positivt resultat..Noen sm har noen erfaring med dette? Jeg har ikm imorgen, testet med biligtest i dag tidlig og den var negativ...
¤tingeling¤ Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 hcg må være mer konsentrert med clear blue. 50 ettellerannet mens billigtestene må være 25. Så billigestene slår ut tidligere.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Men det at de slår ut tidligere kan gjør at de fanger opp en stigning som kommer av kjemisk graviditet, og tidlig SA. Så da får man gjerne en falsk positiv test... Jeg og har kjøpt billigtester, så når jeg endelig får begynne å teste (gleder gleder gleder meg) kommer jeg til å vente til etter IKM, men har forstått at det ikke er så enkelt:) Men jeg vil heller sitte på pinebenken å være spent noen dager ekstra, enn å bli lurt av en test positiv pga kjemisk graviditet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå