Gå til innhold

Barneklær på www.sorrymum.com - ønsker kommentarer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Den beste måten å forbdre seg på er via "Ris og ros" - og helst "ris", tenker jeg. Fyr løs!

Karina Udland, [email protected]

www.sorrymum.com

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hele varemerket ditt- sorry mum..... Du har bare sorte barneklær, er det det du beklager?

Synes klærne dine var forseg- gjorte, men hvordan skiller du deg ut fra alle de andre? Sorte klær finnes jo fra før, og logoen var ikke akkurat genial. Synes derimot logoen med O var stilig, og skrifttypen til sorrymum under, men likte ikke selve navnet på butikken din. Dersom jeg skal ha barneklær, og googler vil jeg aldri finne deg.

Synes nettsiden var kjempebra. Du har slitt mye med den, og den var veldig brukervennlig!

Nydelige bilder også! Er det deg med gutten din? Kjempeskjønne ihvertfall!

Ønsker deg lykke til! Håper du ikke tar det ille opp. Synes vi skal være ærlige, ikke slemme, men det er her inne vi kan forberede oss på hva som venter oss, ikke sant?

Jeg kommer til å legge ut min egen side om en stund, og da kan du få anledning til å ditche meg, avtalt?

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk for nyttig ditch! Og ros! Spesielt at du synes butikken er brukervennlig. Bildene er modeller og tatt av en profesjonell fotograf. Sidene laget av Bysant - et byrå i Oslo. Synligheten på nettet jobber jeg med. Og det er hardt arbeid, ja! Prøv å google på kule barneklær eller babyklær. Tar gjerne imot konkrete tips for synlighet. Navnet og merket er nok satt.

Navnet:

Sorrymum refererer til at du alltid vil ha et bånd til moren din.

At hun alltid vil være en del av deg.

At hun alltid vil bety noe for deg.

Om du elsker eller hater henne.

Om du er lykkelig eller trist.

Om hun er en del av livet ditt eller ikke.

Minst en gang i livet vil du ha sagt:

sorrymum.

Si ifra når du har lagt ut siden din, da!

Skrevet

Likte klærne jeg:) syntes svart er stilig siden det ikke finnes overalt!

men syns de var litt dyre, jenta vår får brukt klære to ganger så er dem forsmå! men når hun blir året går det jo an da vokser hun ikke så fort!men tror man selger mer om det er litt billig! uansett var klære som sagt kjempefine,søt baby du har oxo:)

• 1 år senere...
Skrevet

Kule klær! Lykke til!

• 5 måneder senere...
Skrevet

Jeg liker ideen din og det er et par plagg jeg kunne vært interessert i dersom en bestemt jeg kjenner får baby (hun er veldig glad i svart).

Jeg har tro på at konseptet ditt kan uvikles litt mer og bli veldig bra.

Men jeg synes siden var uoversiktelig, fant ikke prisene og utvalget var litt for lite. Det er kritikken.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...