Gå til innhold

tvillingvogn til syden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt av meg å ta med tvillingvogn til syden? Tenker på om flyselskapet godtar så stor vogn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du bare trenger en enkel vogn er det dumt,men om du har flere barn som kan sitte i den og evt da må ta med 2 vogner hadde jeg klart tatt den vogna,men ring og hør med på flyplassen.

Skrevet

var i syden nettopp, og tok med 2 små triller i stedet for tvillingvogen. Er ganske vanskelig å komme seg rundtom med vanlig vogn, og med tvillingvogn er det mye værre....høye fortauskanter, trange butikker, smale fortau, osv...ikke lett å komme seg fram der vi var, glad vi hadde med små vogner i stedet for stor.

På restauranter hadde det ikke gått med tvillingvogn i allefall...

Skrevet

vi hadde det med i fjor. da hadde vi med en gutt på 2 år og 9 mnd og ei jente på 1 år og 3 mnd... veldig greit med sånn vogn da.

gikk fint på flyet. ble jo sendt som spesialbagasje..

Skrevet

de tar jo f.eks. med kanoer o.l. på flyet... hehe...

Skrevet

Takker for svar. Joda, folk sender vel alt mulig med på fly så ei slik vogn godtar de vel. Men, jeg hadde ikke tenkt på det der med fortau og trange butikker. Selvfølgelig vil det bli litt pes. Alle disse shappene der nede er jo så små og trange, og fortauene er ofte ikke brede heller. Så sant så sant.

Er det noen som vil selge meg fine reisetriller? Jeg har en unge under et halvt år, og en under to år... Så det er best om ryggen kan legges bortimot flatt pga soving.... Send en PM til meg i såfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...