Gå til innhold

Har det vert no dib treff i kr. sand?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller skal det være det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke sett at det har vært noen, men det hadde jo vært moro om det hadde blitt et treff snart. kanskje vi får sette opp et selv, istedenfor å vente på at noen andre skal planlegge et...:)

Skrevet

Jeg vet ikke om det har vært, men vi kunne tenke oss å være med om det blir :)

Skrevet

hadde vert kjempegøy!!

Skal prøve å holde tråden oppe litt:o)

Skrevet

Kjempe bra!!!

 

Skrevet

Er klar vi å.. hadde vært helt topp :) :)

Skrevet
:o)
Skrevet

Dytter litt igjen:o)

Skrevet

Regner med det, ja:o) Men om ingen flere vil bli med, kan jo de som har skrevet seg opp møtes, selv om vi ikke blir så¨mange..?

Skrevet

Eg møtte 3 jenter fra kr.sand i november i fjor... Men no bor eg dessverre ikkje i Kr.sand lengre... Men vi hadde et problem med å finne en kafe der vi kunne slå oss ned med 4 vogner...

 

Men har hørt at kunstkaffeen har god plass t vogner, så det er et tips om dere vil på kafe med mange vogner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...