cecci79 og Robin Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 har ikke sett at det har vært noen, men det hadde jo vært moro om det hadde blitt et treff snart. kanskje vi får sette opp et selv, istedenfor å vente på at noen andre skal planlegge et...
jif baderom Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Jeg vet ikke om det har vært, men vi kunne tenke oss å være med om det blir
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2007 hadde vert kjempegøy!! Skal prøve å holde tråden oppe litt:o)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. juni 2007 Dytter litt igjen:o)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 28. juni 2007 Regner med det, ja:o) Men om ingen flere vil bli med, kan jo de som har skrevet seg opp møtes, selv om vi ikke blir så¨mange..?
Arb.ledig husmor Skrevet 29. juni 2007 #12 Skrevet 29. juni 2007 Eg møtte 3 jenter fra kr.sand i november i fjor... Men no bor eg dessverre ikkje i Kr.sand lengre... Men vi hadde et problem med å finne en kafe der vi kunne slå oss ned med 4 vogner... Men har hørt at kunstkaffeen har god plass t vogner, så det er et tips om dere vil på kafe med mange vogner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå