Miss L å di Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 I dag hopper jeg over på 3. trimester =) Juhuuuu!!!
Aylinah Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 GrRrRrr hehe jeg kommer i morgen,så du får ikke 3.tri så veldig lenge alene hehe
Miss L å di Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2007 oh shit, der var du ja... hmmm, tenkte jeg det ikke. Hva skal til for å bli kvitt deg egentlig??? hihihihihihihihihihihiiihi... ville ikke vært foruten splatten sin c",)
Aylinah Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Hihi NæÆæmehn,miss L vil vel ikke være slem mot splætten Hihi inn på 3 trimester å terrorisere,uff stakkars de andre bimmerne
Miss L å di Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2007 Du må jo komme... kan ikke terrorisere alene! Store skumle damene på 3. trim!!
Aylinah Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Hehe neeeei da,ikke skumle.....Bare veldig fødeklare mange av dem hehe OooooOkay,skumle jah hehe sorry....Hehe ÅåÅå glede seg til i mårra eller i natt
Miss L å di Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2007 Leste tråden din forresten, og vil bare si at jeg har sjekka litt opp i det... For bebien har vært rolig hos meg og. Grunnen var at nå fyllte den ut hele livmora, og det ble ikke plass til så mye sparking som før. I stedet kan det hende du kjenner litt "kneking"... Jeg gikk forresten på vekta i dag og så til min forferdelse at jeg hadde gått ned 1,5 kilo... Er jo ikke meninga det. Men men, det lever da inni der, så jeg får prøve å spise litt mer.
Aylinah Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 AaAaah,blir bare mere og mere rolig når jeg hører flere si det ) Og du å jeg ligge rjo ganske så tett hehe så da blir jeg enda mere rolig ja ) Nei jenta mi da,ikke gå ned...Ikke for det,tror selv jeg har gått ned litt,skal bli spennende å se på jm timen den 27...Kjennes ut som om vannet har blitt litt borte... Du trenger nok ikke spise mere skjønner du snuppa,du spiser det du har behov,og den lille tar til seg det den skal ha uansett ) Hvorofor er du ikke på msn forresten hehe?
attpåklatt!! Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 God "flytting" til 3.trim... Kommer snart over selv... skal bare på en liten ferie først!! :-)) Kos deg! Og nyt den siste tiden med babyen i magen... *klem*
dårligfantasi Skrevet 24. juni 2007 #10 Skrevet 24. juni 2007 jeg gikk også over til 3.trimester idag !! =D men måtte hoppe en liten tur innom her.. hehe ... lykke til alle sammen =)
eh81 Skrevet 24. juni 2007 #11 Skrevet 24. juni 2007 hehe, kommer i morgen, jeg ogso:) kiler nesten litt i magen av å tenke på det:) weeeeeeeeeeeeee:)
Teltpluggen Skrevet 24. juni 2007 #12 Skrevet 24. juni 2007 Gratulerer:) Er hele ... Mange uker til jeg kommer dit! Lykke til videre;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå