goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Og der får jeg beskjed om at jeg er helt moden og ungen kommer innen 3 uker... Hun veier nesten 4kg nå...hvordan i h#/#%(/# er det mulig??????? I hele helgen har jeg hatt mareritt om at jeg går til termin og føder en unge på 6-8kg... Hva om hun IKKE kommer innen 3uker da? Hva om jeg går til termin, da er jo ungen stor som en hvalross??? Men innerst inne vet jeg at hun kommer snart...kjenner det på kroppen, ligger med mye "tak" om natta osv... Men legen ba meg avbestille "kjærlighetsturen" jeg og sambo skulle ha til Gøteborg til helgen... og dere, jeg har termin den 7august...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Oi shit!!! Har de bomma fullstendig på terminen da eller???
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2007 Jeg ANER ikke...det var ikke snakk om det...men det er jo jævlig merkelig da, at vesla er såstor nå...hmmm,jeg vil ikke ha en KJEMPEBABY... Sover så utrolig dårlig nå også vettu...tenker hele tiden..."hva om hun veier 5.5kg og er 60cm lang"... det er faktisk en ekkel tanke...
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Men hva er Overdue tia di da??.. de bruker å sette igang fødselen om det tar for lang tid.. jeg har termin 1 nov .. og min overdue tid er 15 nov..
OhMyGod!!! Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 oi i alle dager.... satser på at han kommer snart:) venninna mi sin var 5 kilo, men gikk fint likevel:) skal se det går bra med deg og, var ikke måte på forskjell på datoene da:P
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2007 Overtids tiden min blir jo den 21august den da Men det som er saken, hvordan ialle dager kan ungenvære så stor når jeg fortsatt har 6uker igjen til termin...jaja, jeg håper hun kommer i løpet av uka. Det kjennes sånn ut i allefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå