Gå til innhold

gått ned i vekt!


neto

Anbefalte innlegg

de siste 2 ukene har jeg gått ned 2kg.har 12 daager igjen til termin. er dette normalt? skal heldigvis til jordmor i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror ikke det er så uvanlig...jeg har 1 uke og 4 dager igjen til termin og hadde gått ned en kilo på kontroll i forrige uke...det samme gjorde jeg forrige svangerskap....vekta til babyen har jo begynt å stagnert nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ned ett par tre kilo sist gang j oxo,da fikk j til svar at d var babyen som spiste alt og at d var j som gikk ned i vekt og ikke baby'n... Er jo til slutt den legger på seg mest da. gjennomsnittlig 250 gram i uka de siste 4 ukene...... Så er jo ikke noe bakdel for oss mødre å begynne å gå ned litt allerede før den er født. Har ikke gått opp noe den siste uka j heller så tyder bra denne gangen oxo. Når mann har fått beskjed om at han er 12 % over gjennomsnittet så gjør ikke d noe liksom spørr du meg. Har ikke så fryktelig lyst på en unge over 4 kilo.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned en hekto, ellers har vekta stått stille de tre siste ukene. Litt overraskende med såpass med vann i bein og armer...........Trenger ikke opp mere nå.

Tror ikke det er uvanlig å stagnere eller gå ned de siste ukene. Ikke bekymre deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...