Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Da er det ett faktum. Nå har jeg hatt min 2. SA på to mnd. Jeg duger visst ikke noe særlig:( Jeg er dritt lei av dise oppturene og nedturene, orker ikke mer av det. SJønner ikke hvorfor dette skjer meg. Skulle egentlig hatt trmin på nyttår og i slutten av februar, men nå har jeg ikke noe termin lenger, nå er det tomt inni meg igjen S nå får jeg berre vente til i morgen, da skal jeg ringe til egen å høre m det er nødvendig å komme på kontroll
kirsty*2barnsmamma Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Dette var utrolig trist å lese Lulla :-( Jeg føler veldig med deg!!! Mista selv i februar og har hatt 2 sa før det samt 2 kjemiske. Sender deg en stor klem!!!
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Huff,så trist!! Jeg mistet også nylig.Skulle egentlig hatt termin 12 januar.I stedet håper vi nå på å bli gravide igjen.Jeg vet at man her tenker at man kan prøve å bli gravid igjen med en gang man har sluttet å blø etter en SA/MA.Jeg vet at en del gynekologer mener at man bør vente 2-3 sykluser etter en abort før man blir gravid.Det er fordi det dannes et slags sår/arr i livmorveggen der den forrige spiren satt.Hvis dette ikke får leget seg skikkelig kan neste lille spire også feste seg her og da kan man miste lettere.Vi har valgt å ikke tenke på dette nå og prøver igjen,ingen success så langt.Jeg er sikker på at du etterhvert blir gravid igjen,kanskje har vi en liten baby til sommeren!! Lykke til.håper alt klaffer neste gang.
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 det var kjempetrist å høre:(huff....har selv hatt en SA i mai nå og det var forferdlig.skjønner hvordan du har det.Har noen av dere som har mistet barn fra før? Jeg er så heldig at jeg har 2 fra før og det hjalp meg å komme raskere over SA min. Håper at det blir bebis på oss alle i løpe av 2008:)Klem
Måånestråle Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Å nei, å nei, Lulla! Det var trist å høre! Ta vare på deg selv nå framover! Stor trøsteklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå