Gå til innhold

Vondt i halebeinet etter fødsel? Knekt halebeinet?! (samme som DiB)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nokon som har hatt veldig vondt i halebeinet etter fødsel og som kan berolige meg og seie at det snart går over? Har hatt skikkelig vondt sidan fødselen for 10 dagar sidan, kan ikkje sitte *snufs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da Tosofo!!! :(

Høres ikke bra ut!! :( Om du plages veldig med det så må du jo ta deg en tur til legen slik at han kan se på det ihvertfall!!! :(

Huff assa snuppa.... Håper du blir bedre til lørdag da! :D

Gleder meg til å se vesle Ada Constance!! :D

Skrevet

Det sier jeg å vennen!

kom deg på legen og sjekk!!!

Hvordan går det med dere ellers?

Alt bra?

Idag er vi 9dager gammel vi :D:D

hehe!

Skrevet

Slik hadde jeg d også i 14 dager etter fødsel ca... Kanskje opp til 3 uker og,klarte ikke gå nesten,og ikke sitte... Føltes slik du skriver ja... men vi resite iallefall på ferie da poden var 3 uker,og da var jeg bra,så hos meg gikk d over av seg selv...

Skrevet

Vet ikke om dette er noe trøst men nå er det 21 dager siden jeg fødte og jeg kan fortsatt ikke sitte skikkelig på rumpen...

sitter på amme pute, og har gjort det siden fødselen...

det er forferdelig vondt..

vet ikke hva som gjør det...

men viss ikke det snart går over må jeg ha meg enn tur på røntgen, men om det er knekka så er det ikke noe å gjøre med det uten å vente på at det skal fikse seg selv...

Skrevet

Eg trur det berre er ein brist, viss det hadde vore knekt hadde eg ikkje klart å gå eller røre på meg omtrent, og eg er jo passe mobil (kan berre ikkje sitte)

Akkurat kome heim frå trilletur i Botanisk Hage - kjempedeilig! Men vi kan berre trille korte turar for Ada blir jo så frustrert når ho vaknar og ikkje får kome opp *hehe* Men ho er ein gullebaby altså! :)

Skrevet

Sjekk i samme sleng om det KAN være noe i symfysen og/ eller bekkenet. Jeg klarte ikke røre meg fra navlen og ned på 10 dager. Og det var et helvete. Pluteslig var det borte... men det var ille når det pågikk!

gleder oss til å se dere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...