Gå til innhold

er så irritert på mannen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neste gang er det jeg som skal la han smake sin egen medisin!

Han flyttet ut herifra uten å ornde noe annet en halve kleskapet sitt mens han vet så inderlig vel at jeg skal flyte etter han og må ta ALT! Levere tilbake ting jeg har mast på han i en evighet for å levere tilbake, ting som er borte som ikke er våre.Papirer som han skulle ha hatt i orden kan koste oss hele byggeprosjektet siden han ikke fulgte tegningen, men tegnet vidre etter at byggetillatelsen var gitt.

Rett etter at han reiste begynte naboene å true med rettsak, men han har jo stukket av med alle pairene jeg trenger for å få ryddet opp i dette så selv om jeg har kontaktet advokat så er det jo ikke noe vits å reise fordi han sitter jo med papirene i Afrika.

Alt vi trenger for to år der nede, samt pakke ut alt ifra dette huset her er det jge som må gjøre.

Ordne opp problemene vi har hatt med bassenge er det jeg som må gjøre.

Så kommer broren hans å spørr så pent om jeg ikke kan hjelpe han med noen problemmer.

Så spørr noen venner om jeg ikke kan hjelpe dem å realisere deres drøm ( sa ja før jeg visste hvor mye problemmer det var med alt her nede)

Så kommer ei vennine å spør om jeg ikke kan passe barn fordi dagmamma har hun reett å slett ikke råd til.

Så kommer enda ei venniene å lurer på om jeg ikke kan låne dem noen penger fordi de sliter skikkelig.

Så kommer naboen å spørr for tusene gangen omhan ikke kan få igjen den tingen som er hans fordi han trenger den.

Så kommer kollegaene til mannen min å sier at han ikke har levert tilbake den tingen..

Så detter lillemann å slår seg skikkelig.

Så kommer byggherren og sier at han har noen alvorlig problemmer som han må ta seg av.

så er det lille fjasen som ikke liker værforandringer.

JEG VIL IKKE MER!!!!

Hver gang jeg løser et problem så kommer det enda et problem, større eller mindre! Det er ikke en eneste mulighet til å legge planer for en hel dag fordi det er alltid noen som spørr, arbeiderene trenger det, eller det, eller så lurer man på om ikke de kan få sånn eller så kommer de på besøk...

Mannen min skal få betale dyrt for at han har satt meg i alt dette her til tross for at han hadde fire måneders ferie før han reiste. Det ville ha gitt de fleste masse tid til å rydde opp i de fleste problem, men ikke mannen min. Helvete mannen min gadd ikke å rydde å vaske til når jeg kom hjem fra barsel ( lå i ei uke) og brukte f*** meg forsikringspengene vi fikk igjen på palmer! JEg driter palmer!!!!!

Det var mitt syteinnlegg for dagen, eller kanskje uka..

Er ikke noe jeg får gjort med noe som helst uansett så jeg må bare gjøre alt selv fordi det er ingen som kan hjelpe meg med barna, eller ta over for meg. Jeg bor i utlandet uten familie eller særlig mange venner og de fleste har mer enn nok med sine ting fortiden...

*bhuhuuuuuu* stakkars meg... Det er grusomt å leve! Det eneste jeg ønsker meg er å ha en hel dag til meg og barna, uten kasser, rydding, arbeidere, venner som vil ha hjelp, eller gjester.. tviler på at det kommer til å skje med det første...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg! Sender deg en stoooor trøsteklem:-)

Skrevet

Det er egentlig ikke synd på meg fordi jeg valgte selv å gifte meg med den usle mannen, så jeg har vel egentlig bare å takke meg selv for at jeg er her jeg er idag...

( takker for trøsteklemmen allikevel...)

Skrevet

Jøye meg!!! Skal si deg at du har ditt å slite med! Kommer du deg ut av alt dette da? Skal du flytte hjem til Norge igjen?

For en DRITT av en mann du har hatt! Håper du finner deg en som er bedre!

STOR KLEM til deg! Og ps! venner som maser på deg - synes du skal fortelle de at du ikke har det så lett om dagen jeg, det får da være grenser.

Skrevet

Uff da, høres ut som om du trenger en skikkelih klem idag!!

Synes synd på deg som sitter igjen med alle disse problemene...

Skrevet

Åh, herre min hatt... Skjerpings til mannen din, han bør virkelig ta seg litt sammen før du ender opp utbrent på et sykehus. Pass på deg selv, barna dine trenger deg mer enn noen annen, og de er viktigere enn noe lånt fra naboen, pengeproblemer til kollegaen eller eskene som må pakkes ned.

Ta en pause NÅ!

Skrevet

uff da! skjønner du kan ha det tøft nå ja, men si ifra til alle de rundt deg som "trenger" deg at du har nok med ditt akkurat nå.. sikkert vanskelig men for din egen del det beste! og så får du en stoooor varm klem av meg og :)

Skrevet

oj, oj, oj.. Det var ikke bare litt du har å stry med.Ikke rart du er frusterert nå.

Men du kan jo få gjort noe.. .Lær å si NEI ;)

Til alle de som du har lovet å hjelpe, kan du forklare at dette ble litt for mye for deg og beklager men at du ikke kan bidra med noe akkurat nå.

Naboen og kollegaene kan vel komme og hente den eller den tingen, eller så må du bare forklare at mannen din har stukket av uten å fortelle hvor de tingene er ?

Hva med et lite opprør ? I morgen så våkner du opp, går tidlig ut med barna. Driter i kasser, rydding, arbeidere, venner og gjester...og bare koser dere sammen ?

Eller så kan du jo gjøre som mammen til jenta som jeg skrev om tidligere i dag. Du bare går ikke til døren, hvis noen kommer og maser. he,he..

Skrevet

uff,stakkars deg :( jeg hadde pakket noen bager og satt meg i bilen å bare kjørt vekk! trenger ikke være lenge men 2-3 dager! for å puste ut liksom

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne si nei til alle sammen, men mannen min har virkelig spurt om så mye rart at det er bare normalt at hvis jeg er i en posisjon til å hjelpe så føler jeg at jeg må "betale" tilbake litt..

Hvem skal jeg gjøre opprør mot? Arbeiderene trenger ting for å kunne fortsette å arbeide, så hvis de ber om noe så må jeg skaffe det slik at jeg ikke betaler dem for å ikke gjøre noe. Dessuten må jeg ha huset ferdig før jeg flytter etter.

Hvis jeg ikke pakker ned det meste nå så bare utsetter jeg det, alle tingene skal sendes den 20 juli så hvis jeg får unna det verste nå så får jeg iallefall tid til å bruke på barna eller på å unngå rettsak med naboen.

Jeg må bare gjøre dette, og alt som kommer itillegg, reise bort er bare dumt fordi da er det så mye emr å ta igejn når jeg kommer hjem, dessuten så er det begrenset hvor mye man får slappet av med alt dette på hode.

Skal gjøre ferdig vennetjenneste, pakke feridg det som kan pakkes, rydde ut av huset vårt slika t arbeiderene kan gjøre utbedringer her, mens de/jeg venter på å få pairene i orden på det andre, male soverom, stue og spisestue, få orden på bassenget, ordne alle papirer som må ordnes for å reise til Afrika, ordne med alle vaksinene til oss tre.

Jeg bør få en super julegave i år, og det er helt klart at hvis mannen min fortsetter i samme tralten så er det slutt. JEG ER LEI AV Å RYDDE OPP DRITEN HANS!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...