Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Var det bra på feiring med gubben?
* 5 om dagen * Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 hei... joda, ble litt forandringer i planene siden det regnet så fælt... men vi kosa oss vi med masse god mat... Det ligger litt avsides til, så vi måtte ta taxibåt inn til kragerø, også dro vi på et utested etterpå, men levende musikk... som var midt i blinker for oss begge.... var en vellykket kveld...helt til jeg kom hjem....var grisedårlig, så hadde masse annet å gjøre den natta enn å sove for å si det sånn.... men vi hadde det flott !!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2007 Åååå.. Var bra at kvelden var vellykket da hvertfall =) Anger vel ikke på at du dro? =)
* 5 om dagen * Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 nei, ikke i det hele tatt...ble så bra så... men jeg tvilte en stund, men når jeg snakka med dere her inne, så fikk dere meg på godt humør igjen....hehe... dere er flinke til mye :-))
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2007 Hehe det er bra =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå