Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere hatt en fin St.Hans feiring??

Her ble det meget stille og rolig. Sambo og jeg nøt en god biff med bakt potet og sambo skeiet ut med en hel øl til maten.. hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi var også bare hjemme, hadde biff og mandelpoteter ++.

stille og rolig, men vi var ute på fredagen, så vi var ikke helt i form til å feire noe mere enn det...

Skrevet

vi spiste god mat og sambo åpna en liten rødvinsflaske, og jeg en cola... begynte å se på film, men begge var så slitne at vi måtte køye rimelig kjapt, hehe :) overtidsperiode på jobben hans...

men koselig hadde vi det!

Skrevet

Nesten fått inntrykk av at alle var ute på noe i går jeg. Men virker jo ikke sånn alikevel;))

Skrevet

Kjempekoselig feiring :) Måtte holde oss hjemme pga eldstejenta har vannkopper, men vi fikk besøk av foreldrene mine, spiste deilig grillmat og flott dessert, og ble sittende og prate til klokka var nesten ti på kvelden. Fin kveld :)

Skrevet

Hørtes veldig koselig ut.. :)

Tror jeg kjenner igjen deg fra BiM. Stemmer det???

Skrevet

Vi var hjemme og slappet av rett og slett, veldig deilig!!

Skrevet

Vi var hos min samboers bror, fikk innbakt kyllingfilet, rissalat og soppstuing, noe av det bedre jeg har spist på lenge. Ble litt for mye vin, så jeg er noe tung i hodet i dag;)

Lillegutt sovnet som en stein i reisesenga si, og det var ikke et pip å høre fra han hele kvelden:)

Ble dårlig med St.Hans bål da, men men, en koselig kveld var det allikevel:)

Skrevet

vi har bare vært hjemme og slappet av, var i bursdag før på dagen så snuppen her var ganske utslitt etter masse lek og morro..

Skrevet

Vi var å grilla i ei fjære med sambo, barn, mine foreldre, søsteren til sambo og hennes familie. Ungene storkoste seg, var jo så heldig med været!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...