To barns mor og 75-modell. Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Er det noen som har født på dette sykehuset? Hvordan var det?
nenna34 m/desemberbaby Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Jeg har ikke født der før, men tror det er en veldig fin avdeling! Når har du termin da?
To barns mor og 75-modell. Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2007 Jeg har termin 1. januar;-)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Jeg fødte der, og syntes det var veldig bra!:-) Hadde koselige jordmødre under fødselen, så det blei en positiv opplevelse, og de tok veldig godt vare på meg på barsel. Kjente ikke noe ammepress, og de viste meg åssen man skulle bytte bleie og bade snulla! Savna litt info om hvordan man stelte stinga (sydde bare 3 sting da), men skjønte jo ikke at det burde jeg ha spurt litt om mens jeg var der. Men det var ei der som var helt jævlig der...makan til en bitch! Angrer på at jeg ikke sendte klage på henne, menmen...husker ikke hva hun heter, og vet jo ikke om det bare var meg hun var såpass slem mot, men hun ødela dessverre litt av oppholdet mitt der. Jeg lå ei uke på barsel, så var mange jeg møtte, og dette var den eneste som var bitch, så prosentvis var det jo ikke ille!:-) Si ifra hvis noen er teite mot deg uansett hvor du føder!
~Maja Mor~ Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har født der og skal gjøre det igjen. Er et kjempefantastisk sykehus med alt godt tilrettelagt! Gleder meg til barsel tiden der :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå