Gå til innhold

Sommergave/blomst til barnehageansatte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en fam.bhg med 3-4 ansatte.. er det vanlig å gi sommerblomst/gave? SKal ha avslutning til uka, og føler meg litt dum hvis mange har kjøpt og ikkejeg.. eller hvis ingen har kjøpt er kanskje det litt teit og? Eller er det foreldrekontaktens ansvar kanksje? Men foreldrekontakten har slutta da..hehe (dvs barnet har bytta barnehage..så erikke foreldrekontakt nå)

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten vår går i personalbarnehage.

Jeg har tenkt å lage et flott fruktfat til personalet og grillspyd med jordbær og melonstjerner til barna på småbarnsavdelingen.

Tenker at det må være litt koselig å bli satt litt ekstra pris på :o)

Tenker at de får lite glede av blomster i vår barnehage ettersom den stenger i ferien ;O)

Skrevet

Oi, traff anonymeknappen der ,O)

Skrevet

Jeg jobber selv i bhg, og vet at slike gaver blir satt stor pris på:-) Da får du liksom bekreftet at foreldrene er fornøyde, de viser det på en konkret og fin måte. En pose twist eller ei korg jordbær er nok :-) Men det er ikke slik at man forventer gaver, så derfor er gleden ekstra stor!

Skrevet

Vi har også barn i fam.bhg. Ga en kurv jordbær og en flaske vin som passet til. Hyggelig å vise at vi setter pris på den jobben de gjør og at vi er fornøyde.

Skrevet

Mulig jeg blir "hengt" nå, men... Jeg fatter ikke hvorfor foreldre som faktisk betaler for at ansatte i barnehagen skal gjøre en god jobb absolutt skal gi gaver til dem i hytt og pine. Jeg har selv ikke barn i barnehage enda (damn you, Kristin H) men vil da håpe at jeg ikke vil føle meg presset til å gi presang ved enhver anledning. Hvorfor føler dere at de skal ha presang for å "føle" at de blir satt pris på? Er dette noe jeg bør si til min arbeidsgiver??? Hey, jeg føler ikke at dere setter pris på meg, for jeg fikk ingen gave til sommer/jul/påske/pinse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...