*Vi blir 5* Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Vet noen om noen bra undertøysbutikker i Oslo..som ikke er alt for vanskelig å finne? =) Reiser til Rikshospitalet i dag med snuppa..og blir der en uke...må trøste meg med noe shopping og trenger sårt undertøy! =)
Én til Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 De har jo undertøy i de fleste kjede-butikkene, men hvis du vil ha noe litt mer "eksklusivt" eller personlig service, anbefaler jeg virkelig en butikk som heter Arabella, som ligger like ved Egertorget midt i sentrum. Stort utvalg i alle størrelser og kjempesøte, hjelpsomme damer som jobber der!
*Vi blir 5* Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2007 Ja var noe sånn jeg tenkte på...Takk for hjelp =)
SusyQ Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Britiske Agent Provocateur har akkurat åpnet på Tatler senteret (krysset Sporveisgata Bogstadveien). Mye fint, og har til og med sexy amme BHer ;-) Litt rimeligere, men fortsatt fab er La Senza som også ligger i Bogstadveien (litt lenger ned, og på den andre sida av gata i fht til Tatler). Godt utvalg og ikke "kjerring" modeller som du kan finne i andre kvalitetsbutikker. Anbefales!
Guttemamma x 3 Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 LaLina på St.Hans Haugen (Ullevålsveien). Mye av de samme merkene som http://www.bravissimo.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå