Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 jenta mi på 5mnd har litt utstående ører, verken jeg eller pappan har det...hvorfor har hun fått det da...?? og er det noe som kan gjøres noe med....??? tenkte ikke på oprasjon... velger å være anonym for jeg kan tenke meg at det er visse anonyme som har mye fint å si om dette....;o)
somm@r Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Du kan søke om operasjon når hun blir større. Jeg har elever som har gjort dette. Det er en helt grei ting å gjøre sier de. Ellers er det nok lite du kan gjøre. Sønnen min har veldig utstående ører. Bi prøvde å plastre dem inntil hodet da han var baby, men det funket ikke. Nå er han 4 år og ørene er blitt en del av han. De er utstående og flotte. Kan ikke tenke meg å gjkøre noe med det, det er jo slik han er. Det er litt lettere med jenter, håret kan skjule så mangt.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 å, kan det hende det hjelper å plastre de inntil....?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 horribelt at dere engang tenker på å tape ørene til hodet på barnet deres da.....latterlig...
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Min har ett utstående øre. Tenker at det kanskje ikke blir så synlig når han blir større og får mere hår og sånn. Ikke verdens undergang- går jo an å opperere hvis det blir for ille.
manonym Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Niesa mi har ganske utstående ører (spesielt det ene;)), men det viser ikke nå når hun har fått lengre hår. Hadde ikke giddet å gjøre noe med det med mindre det var ekstremt.
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 Sønnen vår har også litt utstående ører. Men jeg må si at dette bekymrer oss lite... Det er som det blir sagt over her, at det er en del av han, og som vi er glad i Hadde vi gjort noe med det, så hadde han jo fått et helt annet utseende..Og dette med opperasjon kan han velge selv, hvis han på et tidspunkt skulle føle at de skjenerer han. Da vil vi han få opperasjon. Men det er sånn gulelt vårt er skapt:) og vi er glade i de små ørene som peker litt ut:)
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 "det er sånn GULLET vårt er skapt"............
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #10 Skrevet 24. juni 2007 mannen min påstår at han har erfaring med at folk med utstående ører er smartere enn de med "flate" ører:))
- Heidi - Skrevet 24. juni 2007 #11 Skrevet 24. juni 2007 Pia mi har ett utstående øre. Med tanke på mine bekymringer om at hun kan bli mobbet for det senere i livet (kanskje litt dumt, men likevel...) så har jeg spurt lege og helsesøster om det er noe jeg kan gjøre. Ingen ville anbefale meg å gjøre noe nå, men dersom det var til plage for henne senere i livet ville det være en enkel sak å gjøre noe med, -operere. De fortalte at barn som gjør noe med dette ofte er kommet opp i 13-14 års alderen når de tar valget. Så vidt jeg vet har slike utstående ører med bruskveksten å gjøre. Hos pia mi er det ganske klart genetisk: faren har også ett utstående øre dog det motsatte, mens farmora har utstående øre på samme side. Forøvrig er pia mi sine ører prikk like farens! =-)
Amabolla Skrevet 24. juni 2007 #12 Skrevet 24. juni 2007 Mi si har også utstående ører-var veldig merkert når ho nesten ikke hadde hår på hodet, men nå har ho masse hår og det vises nesten ikke at de vifter litt i friluft;) Jeg synes det er sjarmerende-så det får bli opp til henne om ho evt. vil gjøre noe med det i framtida eller ikke. Mor mi hadde utstående ører som liten, men ikke som voksen. Verken jeg eller sambo har utstående ører så da er det nok mamma som er den skyldige;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå