Mc Mum Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Dere som vet kjønnet.......har dere sjekket om det blir det samme som den kinesiske kalenderen viser?Er litt nysgjerrig:-)
nenna34 m/desemberbaby Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Jeg vet ikke ennå, skal på ultralyd 11/7. Blir spennende! Den kinesiske kalenderen viser gutt... Jeg har to barn fra før, og med dem stemte det:))
mams-til3 Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 jeg har to gutter fra før,å begge gangene har dte vist at jeg skulle få jenter...har mer tro på hjerteslaga jeg.lav=gut høy=jente.........
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Nei,den stemte ikke på meg..Fikk opp gutt på kinakl,men venter jente )
sol og varme Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 i følge den kinesiske kalenderen skulle jeg få gutter de to siste gangene - har to jenter... denne gangen skal det også bli gutt... tror den kinesiske kalenderen bare er noe rent humbug..... får det jeg får denne gangen
Fødeklar_ja! Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 Det stemte forrige gang og det stemte no også samme på søstra mi og nån venninne av mæ. Ringtesten stemte også begge gangan på mæ, så e artig det her
Fødeklar_ja! Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 Når det gjeld hjertelyd så e ikke det nåkka å stole på uansett, for hjerte går alt fra 120 til 160 flere gang om dagen
MissBenz Skrevet 24. juni 2007 #10 Skrevet 24. juni 2007 Stemmer ikke med meg... Men ringtesten stemte =)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #11 Skrevet 24. juni 2007 Jeg har ikke vært på ultralyd enda, men har sett to kinesiske kalendre og de viste ulikt på meg. Så jeg kan garantere ett en av de kinesiske kalendrene kommer til å stemme ;-)
Rakri Skrevet 24. juni 2007 #12 Skrevet 24. juni 2007 Har stemt alle gangene både på meg og søstra mi. Denne gangen skal jeg ha to- eggede tvillinger, så da spørs det vel ;-) Opplevde derimot de tok feil første gang på ultralyd... så ingen ting er vel 100 % garantert før babyen er ute...
Mc Mum Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 24. juni 2007 Tusen takk for såååå mange svar:-) Ser ut til at det kanskje er litt tilfeldig om det stemmer eller ikke.Spennende:-)
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 24. juni 2007 #15 Skrevet 24. juni 2007 sa jente på meg å er fått påvist to ganger på ultraøyd at jeg venter jente så jeg tror den stemmer:)men fikk ikke sjekket med gutten min da..men kan jeg gjøre det nå kansje hmmm må sjekke å se:)
prøvekluten+3små Skrevet 24. juni 2007 #17 Skrevet 24. juni 2007 både ringtest og kinesisk kalender har til nå stemt på meg,og har de rett på ul stemmer det denne gangen og;o) når det gjelder hjertelyd,stemte dette på de to jeg har fra før,så ska bli spennende å se hva det ligger på denne gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå