Gjest Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 jeg var passe brisen, men typen var edru, og så begynte vi å snakke om dette med barn.. han sa 'hva hvis jeg ikke liker ungen da?' og jeg svarte 'men det gjør du, det er instinkt' og han sa 'men hva hvis jeg ikke gjør det?', og jeg sa 'men du gjør det, det er det samme som når du ser en kattunge så liker du den med en gang' (han eeeeeelsker katter) og da ble han tankefull.... og så sa jeg 'personlighet er mest gener' og han sa 'da kommer jeg hvertfall ikke til å like h*n, hvis h*n er som meg' og jeg svarte 'men hva hvis h*n er som meg?' og han sa 'ja da er det greit...' og vi pratet litt mer, men i det store og det hele virker han egentlig ganske positiv.. så jeg håper han skynder seg å bli klar snart:)
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Vel det virker nå som han har begynt å tenke iallefall.. det er jo godt tegn.. de må jo finne ut slikt av seg selv gutta.. sånn er det jo bare lykke til
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 jepp, jeg er veldig påpasselig med å ikke mase på han. det tror jeg hadde hatt motsatt virkning av det man håper på
Meg og gutten min Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 å nei da, trenger ikke alltid å ha motsatt virkning, jeg maste i nesten 2 år, og plutselig en dag her så han på pillebrettet mitt og sa greit dette er ditt siste.gjett om jeg ble glad???hehe
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 så fint at det virket for deg:) men jeg er av prinsipp imot masing, for jeg vet hvor irriterende jeg synes det er når folk maser på meg, og jeg vil ikke mase meg til å få viljen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå