Gå til innhold

Hva må man ha med til Rikshospitalet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører det varierer om man f.eks får bleier, klær til den lille og bind på sykehusene. Er det noen som vet om vi får dette på Rikshospitalet eller om vi må ha med selv?

Og siste dumme spm: Er det noen som vet om det er trådløst nettverk der?

Så det var noen som spurte om det for et annet sykehus inne på Skravle i går. Og før alle blir sure: Nei, jeg tenker naturligvis ikke å bruke PC så lenge barnet er våkent, men kjekt å ha noe å ta seg til utenom å løse SoDuKu når h*n sover..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var på omvisning der...de sa at vi godt kunne ha med babytøy så får vi vårt eget, slipper ma det brukte greiene.jeg tar med meg en pakke bind. og bleier det får vi på sykehuset.

jajja du kan jo ringe de å høre det me pcn, tror du er for sliten til det ...blir mye de dagene der da.babyen,besøk,alt man skal lære seg.

Skrevet

Jeg fødte der for 2 år siden, og da fikk man det meste der. Bleier til baby og deg selv, nettingtruser, skjorte til babyen og deg++ Men er jo koselig å ha med egene bodyer til babyen, blir litt mer DIN baby da :-) Jeg kommer iallefall til å pakke med litt privat tøy til baby og meg. Men deilig å slippe å ta med egne truser, veldig greit med nettingtrusene de første dagene (selvom de ikke er så veeeldig sexy..) :-)

Litt usikker ang pc?n.. men er jo veldig nytt der, så ville nesten tro det. Du får ringe og høre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...